Problem z rejestracją p-py SAM

Data: 2010-03-07 21:51:58
Autor: Pabl_o
Problem z rejestracją p-py SAM

Użytkownik "Miki" <mikpok@gmail.com> napisał w wiadomości news:hmr1nu$cml$1atlantis.news.neostrada.pl...
Skończyłem robić sobie przyczępkę SAM. Chciałem ją zarejestrować, ale w urzędzie komunikacji dowiedziałem się, że muszę mieć rachunek conajmniej na zaczep i lampy.
Problem w tym, że lampy są od jakiejś starej przyczepy rolniczej (ale nie używane), a zaczep kupiłem kilka lat temu i nawet nie pamiętam, czy brałem wtedy jakiś rachunek.
Zdaje się, że dotychczas wystarczało oświadczenie, że przyczepka złożona z moich materiałów?...
Coś się zmieniło, czy urzędas wstał lewą nogą?
Kto ustala, jakie dokumenty sa potrzebne, no bo w ustawie to jest dość ogólnikowo?

W Poznaniu wymagalioswiadczenia, ze wszystkie czesci uzyte do zbudowania sa moja wlasnoscia. Jesli chodzilo parametry techniczne, opierali sie na opinii rzeczoznawcy.
Byla to przyczepa ciezka - 2,5 DMC.

--
Picass

Problem z rejestracją p-py SAM