Problem z routerem

Data: 2010-03-20 13:18:56
Autor: Michał
Problem z routerem
Witam. Łącze sie z internetem w mieszkaniu studenckim poprzez siec
bezprzewodowa. Internet jest dostarczany wraz z tv kablowa i do niego
podlaczony jest router. Przez dlugi czas nie moglem wogule polaczyc
sie z internetem, na innych komputerach nie bylo z tym problemu. Po
wielu eksperymentach znalazlem sposob: 1)musze włączyc zapore windows;
2) teraz musze ja wylaczyc; 3)i restart routera. I po takiej operacji
zazwyczaj dziala, choc nie zawsze. Czy moglibyscie mi napisac co jest
przyczyna moich problemow? Pozdrawiam

Data: 2010-03-21 01:36:44
Autor: astro
Problem z routerem
On Sat, 20 Mar 2010 13:18:56 -0700 (PDT), Michał<m.mirkowicz@gmailcom> said:
[...]

Wlasciwa grupa jest pl.comp.sieci.bezprzewodowe - tam zadaj to pytanie.
Opisz dokladniej problem - komputer uzyskuje adres IP poprzez DHCP? Jesli nie, sprobuj wpisac ustawienia na sztywno (wzorujac sie na numerach uzyskiwanych po poprawnym polaczeniu). Router, serwery zewnetrzne z podanym IP (np 8.8.8.8) odpowiadaja na pingi?
Start, Uruchom, cmd:
ipconfig /release ipconfig /renew

Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info