Problem z rozdzieleniem sieci

Data: 2009-04-04 18:48:01
Autor: Michał
Problem z rozdzieleniem sieci
Witam serdecznie,
mam taki problem, otóż korzystam z netu od UPC kupiłem dzisiaj router D-Linka DI524 żeby podzielić sygnał w taki sposób, aby komp stacjonarny był połaczony przez kabel, a notebook przez wifi. Na kompie wszystko działa, a laptop nie ma netu. Na początku chodziło, a teraz wykrywa sieć, ale nie wyświetla stron. Ma ktoś jakiś pomysł ?

Data: 2009-04-04 21:02:26
Autor: ulong
Michał pisze:
[...]
1) Zobacz czy działa 212.77.100.101
Jeśli tak - problem z DNSami
Jeśli nie - a) Zobacz czy pinguje komputer stacjonarny/router
Jeśli tak, to znaczy, że problem z bramą
Jeśli nie, to znaczy, że problem z połączeniem się z siecią.

--
Pozdrawiam,
Wojtek.

Problem z rozdzieleniem sieci