Data: 2009-05-01 22:37:53 | |
Autor: Lewis | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli ta k to jaki nowy?)... | |
dzisiaj próbując uruchomić samochód nieco się zdziwiłem, bo nie zapalił. Tak Kupuj nowe aku, ten już swoje wysłużył. Bierz centre future/plus, ważny element na który masz zwrócić uwagę to wymiary i polaryzacja im większy pojemnościowo kupisz tym lepiej będzie się sprawować ale w małym benzyniaku też nie warto przesadzać. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 143.4dB ;) |
|
Data: 2009-05-02 21:11:09 | |
Autor: Nekret | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli tak to jaki nowy?)... | |
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gtfmck$pj5$1news.onet.pl...
kupiłem dzisiaj Centrę Plus z magicznym oczkiem, które nie wiem, czy się naprawdę sprawdza, ale ficzer fajny :). Ma większy prąd rozruchu o 40A i nie wiem, czy to wpływ samego nowego akumulatora, czy owych 40A, ale pali przepięknie i wyraźnie inaczej. Dziękuję wszystkim za porady i pozdrawiam. n |
|
Data: 2009-05-03 09:36:06 | |
Autor: macko | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli tak to jaki nowy?)... | |
Użytkownik "Nekret" <1_9@wp.pl> napisał w wiadomości news:gti6e2
A sprawdziłeś wcześniej stan alternatora co by nie zdupcył Ci nowego aku? pzdr. macko |
|
Data: 2009-05-03 12:50:28 | |
Autor: Nekret | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli tak to jaki nowy?)... | |
Użytkownik "macko" <kovaleczek_WYTNIJ_@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtjhh1$bo9$1inews.gazeta.pl...
Nie sprawdziłem niestety, ale zauważyłem coś innego. Mianowicie stary akumulator był ładowany w piątek popołudniu. Dzisiaj z ciekawości podłączyłem go pod prostownik i okazało się, że poziom jego naładowania spadł, a akumulator stoi cały czas w domu. Jak tylko podłączyłem go pod prostownik elektorlit zaczął bulgotać, chociaż do poziomu pełnego naładowania jeszcze było daleko - nie wiem jednak, czy to o czymś świadczy, czy to jest tylko normalny objaw. Tak dla pewności alternator będzie sprawdzony w poniedziałek. Pozdrawiam N |
|
Data: 2009-05-03 16:37:48 | |
Autor: Lewis | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli ta k to jaki nowy?)... | |
Nie sprawdziłem niestety, ale zauważyłem coś innego. Mianowicie stary Po prostu stare aku jest już stare i nic na to nie poradzisz, wymieniony i git, będzie żył ;) Tego zanieś na wymiane za nowy, bo pewnie krzyczeli, zeby zdać stary aku i nie zawracaj sobie nim głowy. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW 143.4dB ;) |
|
Data: 2009-05-03 17:52:23 | |
Autor: J.F. | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli tak to jaki nowy?)... | |
On Sun, 3 May 2009 12:50:28 +0200, Nekret wrote:
Nie sprawdziłem niestety, ale zauważyłem coś innego. Mianowicie stary akumulator był ładowany w piątek popołudniu. Dzisiaj z ciekawości podłączyłem go pod prostownik i okazało się, że poziom jego naładowania spadł, a akumulator stoi cały czas w domu. Jak tylko podłączyłem go pod prostownik elektorlit zaczął bulgotać, chociaż do poziomu pełnego naładowania jeszcze było daleko - nie wiem jednak, czy to o czymś świadczy, czy to jest tylko normalny objaw. A jak sprawdzasz ten "stan naladowania" ? Jesli chodzi o napiecie to normalne jest ze po ladowaniu spada [lekko]. No chyba ze masz zwarcie w jednej celi - napiecie spada mocniej, dobre cele gazuja. J. |
|
Data: 2009-05-03 21:27:09 | |
Autor: Nekret | |
Problem z rozruchem - chyba akumulator (a jeśli tak to jaki nowy?)... | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:vafrv456hv2lkoi49t1572lpk12arui9ij4ax.com... On Sun, 3 May 2009 12:50:28 +0200, Nekret wrote: Sprawdziłem to podpinając do prostownika i patrząc, co wskazówka pokaże. Nie wiem na ile jest to miarodajne, ale spadek wskazania był widoczny. Jutro jadę do elektryka i będzie sprawdzał mi alternator. Pozdrawiam |
|