Problem z "sÄ…siadem"....

Data: 2014-10-04 19:10:36
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....
Dzisiaj mialam taka sytuacje. Maz spal w pokoju gdzie jest dzwonek domofonu, przechodzila jakas dziewczyna i specjalnie nacisnela na ok 10 sekund dzwonek przez co obudzila meza. Po jakis 5 minutach znowu sie wrocila i znowu specjalnie nacisnela domofon, wtedy maz sie wkurzyl i wyszedl na balkon i wydarl sie na nia ze jeszcze raz zadzwoni do zobaczy. Dziewczynka ok 10 lat. Nawet nie wiedzialam ze to z tamtego domu ta dziewczynka (przyjechala z rodzinka do nich). bo od nie dawno tam mieszkamy. Po jakims czasie, myslalam ze z przeprosinami idzie jej ojciec i zadzwonil domofonem i zaczal meza wyzywac od najgorszych, ze to nie jego corka sie bawila domofonem itd, chcial sie bic, ale maz nie dał sie sprowokowac, pozniej mu grozil ze nie wyjdzie na ulice bo go zaje.. .. ( moj maz slusznej postury, ale nie lubi sie bic, nie chce miec klopotow)
Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

Data: 2014-10-04 19:40:12
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Problem z "sÄ…siadem"....
W dniu 2014-10-04 19:10, aga pisze:

Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

Tak.

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

Data: 2014-10-05 01:22:25
Autor: animka
Problem z "sÄ…siadem"....
[...]

Odłożyć słuchawkę. Szczrgólnie jak się idzie spać. Po co szarpać sobie nerwy.

--
animka

Data: 2014-10-05 07:36:06
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....

Odłożyć słuchawkę. Szczrgólnie jak się idzie spać. Po co szarpać sobie
nerwy.

Nawet jak jest słuchawka odłożona to i tak dzwoni, ale i tak nawet jakby tak było to nie robiłbym tak bo może ktoś z rodziny by przyszedł albo coś, a nie ktos kto sobie robi zarty i denerwuje.

Data: 2014-10-05 11:48:30
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-05 07:36, Użytkownik aga napisał:

[...]

coÅ›, a nie ktos kto sobie robi zarty i denerwuje.

A to już zależy od rodzaju instalacji.
1. Nie instaluje siÄ™ domofonu w pokoju.
2. Nie zgłasza się takich pierdółek policji, no chyba że
ktoś jest przewidujący i ma podpięte nagrywanie.
3. Nie krzyczy siÄ™ na widoczne z okna czy balkonu 10 letnie
dziewczynki bo prawdziwy winowajca siedzi cicho w miejscu
niewidocznym z góry.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-05 12:15:31
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....

[...]

To co ma pozwolić żeby weszła na głowe. Niech się pobawi klockami a nie sąsiada domofonem.
I jak z nim przez domofon nie rozmawiał, tylko stał na balkonie i sąsiedzi inni słyszeli, więc świadków ma. Mnie również

Data: 2014-10-05 21:32:23
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-05 12:15, Użytkownik aga napisał:

[...]

sÄ…siada domofonem.
I jak z nim przez domofon nie rozmawiał, tylko stał na balkonie i
sąsiedzi inni słyszeli, więc świadków ma. Mnie również

A teraz się zastanów na co ma świadków ?
Bo wedle opisu na to że nakrzyczał na dziesięciolatkę
zauważoną z balkonu.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-06 07:10:42
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....
Jak to na co ma świadków, na to że wyzywał męża, straszył go itd, bo maz stał na balkonie, a ten furiat przed furtka, wiec ludzie slyszeli

Data: 2014-10-06 16:47:35
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-06 07:10, Użytkownik aga napisał:
Jak to na co ma świadków, na to że wyzywał męża, straszył go itd, bo maz
stał na balkonie, a ten furiat przed furtka, wiec ludzie slyszeli

Nie udawaj animki i zacznij zauważać jak to wygląda z punktu
widzenia osoby trzeciej.
Ojciec dziewczynki przyszedł wystąpić w obronie 10 letniej córki
przestraszonej przez jakiegoÅ› pijaka z balkonu.
Chcesz przed sądem udowadniać ze nie był pijany ?
Bo że dziecko nakrzyczał i wystraszył z balkonu to fakt który
już potwierdziłaś.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-06 16:57:38
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....
W dniu 2014-10-06 16:47, RadoslawF pisze:
[...]

Akurat mój mąż jest nie pijący :)
Mamy monitoring i dużo świadków.

Przyszedł w obronie dziecka ?:) uśmiałam się, to jej powienien zwrócić uwage i przyjść z nią i przeprosić że tak się nie robi itd.
A on nie powinien zachowywać się tak jak się zachowywał.

Data: 2014-10-06 18:17:32
Autor: Robert Tomasik
Problem z "sÄ…siadem"....
Użytkownik "aga" <agasssssss@nospam.eu> napisał w wiadomości news:5432ade2$0$18086$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nawet, jeśli to dziecko faktycznie dzwoniło, to istnieje szereg sposobów zwrócenia mu uwagi inaczej, niż przez rzeszczenie przez balkon.

Data: 2014-10-06 18:46:16
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....

Nawet, jeśli to dziecko faktycznie dzwoniło, to istnieje szereg sposobów
zwrócenia mu uwagi inaczej, niż przez rzeszczenie przez balkon.

Miała zwracaną uwagę, ale się tylko śmiała i robiła to samo.
I 10-letnie dziecko wie chyba co to domofon. Bo dzwoniła i uciekała

Data: 2014-10-06 20:37:08
Autor: Robert Tomasik
Problem z "sÄ…siadem"....
Użytkownik "aga" <agasssssss@nospam.eu> napisał w wiadomości news:5432c758$0$18074$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To siÄ™ zwraca uwagÄ™ jej rodzicom, a nie wrzeszczy za dzieckiem przez balkon.

Tak, czy inaczej musicie się jakoś dogadać.

Data: 2014-10-07 07:10:05
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....
W dniu 2014-10-06 20:37, Robert Tomasik pisze:
[...]

Jak mogl zwrocic uwage rodzicom jak nie wiedzial ze to z tamtego domu to dziecko, dopiero pozniej jak tatus przyszedl to sie dowiedzial

Data: 2014-10-07 10:00:55
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-07 07:10, Użytkownik aga napisał:

[...]

A wytłumacz go jeszcze dlaczego nawrzeszczał na 10 letnią dziewczynkę
tylko za to że była w zasięgu wzroku ? Wariat, zboczeniec czy
jeszcze inny przypadek ? Bo przecież nie widział kto dzwonił.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-07 10:40:35
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....

A wytłumacz go jeszcze dlaczego nawrzeszczał na 10 letnią dziewczynkę
tylko za to że była w zasięgu wzroku ? Wariat, zboczeniec czy
jeszcze inny przypadek ? Bo przecież nie widział kto dzwonił.

Ale Ja widziałam bo dzwoniła przez ok 10 sekund, a za drugim razem mąż też widział.

Data: 2014-10-07 16:11:57
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-07 10:40, Użytkownik aga napisał:

[...]

Z okna czy balkonu to widziałaś ?
I podaj miejscowość, ulice i numer tego bloku gdzie z balkonu
czy z okna widać kto dzwoni. Jestem ciekaw konstrukcji tego
budynku.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-07 16:24:59
Autor: Liwiusz
Problem z "sÄ…siadem"....
W dniu 2014-10-07 16:11, RadoslawF pisze:
[...]

Nie żartuj że nie potrafisz sobie wyobrazić takiego układu
okien/balkonów/drzwi.

--
Liwiusz

Data: 2014-10-07 17:18:34
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-07 16:24, Użytkownik Liwiusz napisał:

[...]

Nie spotkałem wejścia do klatki schodowej bez zadaszenia.
I wyobraźnia niewiele to zmieni.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-07 17:32:59
Autor: Liwiusz
Problem z "sÄ…siadem"....
W dniu 2014-10-07 17:18, RadoslawF pisze:

Nie spotkałem wejścia do klatki schodowej bez zadaszenia.
I wyobraźnia niewiele to zmieni.

Kurcze, to rzeczywiście masz z nią problem ;)

--
Liwiusz

Data: 2014-10-07 17:38:09
Autor: Wojciech Bancer
Problem z "sÄ…siadem"....
On 2014-10-07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

[...]

Nie ¿artuj ¿e nie potrafisz sobie wyobraziæ takiego uk³adu
okien/balkonów/drzwi.

Nie spotka³em wej¶cia do klatki schodowej bez zadaszenia.
I wyobra¼nia niewiele to zmieni.

-- -- -- -- -- -- -

  wej¶cie

-- -- ,_,-- -- -.
   drzwi    |
    /|\     |
     |      | balkony i okna
     |      | na ¶cianie bocznej
     |      |
     |      |
     |      |-- -- -- -- --
     |
     | chodniki
 -- -- '-- -- -- -- -- -- --

Tam gdzie drzwi, to i domofon.
Widaæ bez problemu i z ostatniego piêtra.

"Zadaszenie" jak to powiedzia³e¶ nie ma tu kompletnie znaczenia
bo balkony nie s± bezpo¶rednio nad.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2014-10-07 17:51:42
Autor: aga
Problem z "s±siadem"....
napisa³am, to jest dom jednorodzinny, a nie blok :)

Data: 2014-10-07 16:50:25
Autor: Wojciech Bancer
Problem z "sÄ…siadem"....
On 2014-10-07, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
Dnia 2014-10-07 10:40, U¿ytkownik aga napisa³:

A wyt³umacz go jeszcze dlaczego nawrzeszcza³ na 10 letni± dziewczynkê
tylko za to ¿e by³a w zasiêgu wzroku ? Wariat, zboczeniec czy
jeszcze inny przypadek ? Bo przecie¿ nie widzia³ kto dzwoni³.

Ale Ja widzia³am bo dzwoni³a przez ok 10 sekund, a za drugim razem m±¿
te¿ widzia³.

Z okna czy balkonu to widzia³a¶ ?
I podaj miejscowo¶æ, ulice i numer tego bloku gdzie z balkonu
czy z okna widaæ kto dzwoni. Jestem ciekaw konstrukcji tego
budynku.

No ja choæby w takim mieszkam. Sam nie mam, ale s±siedzi na ¶cianie
wewnêtrznej jak najbardziej maj±. Co w tym dziwnego?

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2014-10-07 17:09:00
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....
[...]

To jest dom jednorodzinny :)

Data: 2014-10-08 08:04:03
Autor: Marek
Problem z "sÄ…siadem"....

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m10sb7$7mo$1node2.news.atman.pl...
[...]

I do tego jeszcze niech poda datÄ™ ostatniej konserwacji domofonu
oraz nazwisko konserwatora, bo zapewne coś popsuł w domofonie
i teraz przyciski same siÄ™ zwierajÄ….

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-10-07 11:46:29
Autor: Marek
Problem z "sÄ…siadem"....

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m106ji$fpk$2node2.news.atman.pl...
A wytłumacz go jeszcze dlaczego nawrzeszczał na 10 letnią dziewczynkę
tylko za to że była w zasięgu wzroku ?

Ktoś musi nauczyć gówniarę, czego nie należy robić, jak stary tego nie zrobił,
bo wychowuje dzieciaka bezstresowo i jeszcze ma pretensje.

Wariat, zboczeniec czy jeszcze inny przypadek ? Bo przecież nie widział kto dzwonił.

Przecież w pierwszym poście "aga" napisała, że widziała, kto robi sobie jaja.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-10-07 12:44:36
Autor: m
Problem z "sÄ…siadem"....
W dniu 06.10.2014 20:37, Robert Tomasik pisze:
Użytkownik "aga"<agasssssss@nospam.eu>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

> [...]
>I 10-letnie dziecko wie chyba co to domofon. Bo dzwoniła i uciekała
To siÄ™ zwraca uwagÄ™ jej rodzicom, a nie wrzeszczy za dzieckiem przez

O tempora i tak dalej... kiedyś to spotkania międzyrodzicielskie na szczycie były w przypadkach grubszych, typu ktoś kogoś pobił, lub jeden drugiemu sprzedał rower za 5zł. A w takich normalnych drobnych przypadkach opierdol z balkonu wystarczał.

Komu to przeszkadzało?

p. m.

Data: 2014-10-07 14:19:13
Autor: Gotfryd Smolik news
Problem z "sÄ…siadem"....
On Tue, 7 Oct 2014, m wrote:

O tempora i tak dalej...
[...]
A w takich normalnych drobnych przypadkach opierdol z balkonu wystarcza³.

Komu to przeszkadza³o?

  Hm...
  Nie by³o jeszcze "bezstresowo wychowywanych" *RODZICÓW*?
  No bo ¿e dzieciom przychodz± do g³owy "pomys³y", to, rzek³bym, jest
w miarê "normalne" :> i za staro¿ytnych Rzymian co najwy¿ej brak
elektrycznych dzwonków chroni³ przed identycznymi akcjami ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-07 11:31:44
Autor: Marek
Problem z "sÄ…siadem"....

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m0ua23$ldd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Co ty pieprzysz. Za chwilę dopowiesz sobie, że facet stał na balkonie nago
i zachowywał się jak pedofil, a dziewczynka padła jego ofiarą.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-10-07 16:09:04
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-07 11:31, Użytkownik Marek napisał:

[...]

Niezły tok rozumowania. Są świadkowie że robił to odpowiednio
ubrany ?

Pozdrawiam

Data: 2014-10-08 08:09:43
Autor: Marek
Problem z "sÄ…siadem"....

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:m10s5r$72k$3node2.news.atman.pl...
[...]

Niezły to chyba w twoim mniemaniu. W moim, chory.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2014-10-08 10:04:58
Autor: RadoslawF
Problem z "sÄ…siadem"....
Dnia 2014-10-08 08:09, Użytkownik Marek napisał:

[...]

W moim to masz rozdwojenie jaźni.
Wszak ten chory tok rozumowania sam nieprzymuszony
napisałeś. A może jednak ktoś przymuszał ?
W twoim przypadku to nie bÄ™dzie jednak kto a co.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2014-10-08 13:09:35
Autor: Gotfryd Smolik news
Problem z "sÄ…siadem"....
On Wed, 8 Oct 2014, Marek wrote:

U¿ytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:m10s5r$72k$3node2.news.atman.pl...
Dnia 2014-10-07 11:31, U¿ytkownik Marek napisa³:

Jak to na co ma ¶wiadków, na to ¿e wyzywa³ mê¿a, straszy³ go itd, bo maz
sta³ na balkonie, a ten furiat przed furtka, wiec ludzie slyszeli

Nie udawaj animki i zacznij zauwa¿aæ jak to wygl±da z punktu
widzenia osoby trzeciej.
Ojciec dziewczynki przyszed³ wyst±piæ w obronie 10 letniej córki
przestraszonej przez jakiego¶ pijaka z balkonu.
Chcesz przed s±dem udowadniaæ ze nie by³ pijany ?

Co ty pieprzysz. Za chwilê dopowiesz sobie, ¿e facet sta³ na balkonie nago
i zachowywa³ siê jak pedofil, a dziewczynka pad³a jego ofiar±.

Niez³y tok rozumowania. S± ¶wiadkowie ¿e robi³ to odpowiednio
ubrany ?

Niez³y to chyba w twoim mniemaniu. W moim, chory.

  Jest taki dowcip o bezrobotnym w biurze zatrudnienia.
- ma pani dla mnie pracê?
- tak, 10 000 na rêkê, samochód s³u¿bowy i prywatny lekarz
- pani sobie kpi!
- tak, ale to pan zacz±³!
(sprawdziæ kto zacz±³ z pijakiem)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-05 13:08:06
Autor: Andrzej Lawa
Problem z "s±siadem"....
W dniu 04.10.2014 19:10, aga pisze:

Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

Poniek±d. Dobrze by by³o mieæ je nagrane.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2014-10-05 13:29:23
Autor: aga
Problem z "s±siadem"....
W dniu 2014-10-05 13:08, Andrzej Lawa pisze:
W dniu 04.10.2014 19:10, aga pisze:

Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

Poniek±d. Dobrze by by³o mieæ je nagrane.

Gdyby wiedzial ze przyszedl z jakimis pretensjami,straszeniem itd to pewnie by wzial cos do nagrywania, maz myslal ze przyszedl przeprosic.

Data: 2014-10-05 21:55:37
Autor: Robert Tomasik
Problem z "sÄ…siadem"....
Użytkownik "aga" <agasssssss@nospam.eu> napisał w wiadomości news:54302a0f$0$3179$65785112news.neostrada.pl...

Co w takiej sytuacji zrobic ??? Czy mozna zglosic na Policje grozby ?

Ja bym po prostu jutro, jak opadną emocje pogadał z sąsiadem przy piwie, kawie czy co tam lubicie. Bo takie spory graniczne potrafią bardzo uprzykrzyć życie. Wyjaśnij mu, że podejrzewasz córkę o złośliwość. A na przyszłość, to w takich wypadkach po prostu mówi się rodzicom, o co chodzi, a nizeszczy przez balkon, bo to bez sensu.

Data: 2014-10-06 07:13:17
Autor: aga
Problem z "sÄ…siadem"....
Jak sam przyjdzie i przeprosi to moze maz oleje sprawe, ale piwa sie z nim w chwili obecnej nie napije za takie chamskie zachowanie.

Data: 2014-10-08 00:07:21
Autor: sundayman
Problem z "sÄ…siadem"....

Ja bym po prostu jutro, jak opadną emocje pogadał z sąsiadem przy piwie,
kawie czy co tam lubicie. Bo takie spory graniczne potrafiÄ… bardzo
uprzykrzyć życie.

A może jeszcze niech mu postawi flaszkę, i kupi kwiaty, żeby się nie daj Boże chamisko nie zdenerwowało, i nie przyszło po nocy złośliwie bawić domofonem ?

Z doświadczenia życiowego wiem, że jedyne lekarstwo na chamstwo, to siła i godność osobista, jak to się mówi.

Czyli żadnego gadania - prosto na policję, zgłosić groźby karalne.

Data: 2014-10-09 07:51:09
Autor: KRZYZAK
Problem z "s±siadem"....
W dniu niedziela, 5 pa¼dziernika 2014 21:55:37 UTC+2 u¿ytkownik Robert Tomasik napisa³:

Ja bym po prostu jutro, jak opadn± emocje pogada³ z s±siadem przy piwie, kawie czy co tam lubicie.

Nieno, to jaki¶ dowcip? Zapraszaæ na piwo lub kawê faceta, który zamiast grzecznie przeprosiæ za naganne zachowanie swojego niewychowanego bachora, awanturuje siê i grozi?
Cham odbiera kulturê jako oznakê s³abo¶ci.

a nizeszczy przez balkon, bo to bez sensu.

Dlaczego bez sensu? Jak w m³odo¶ci za bardzo darli¶my mazaki na podwórku, to zbierali¶my opieprz z balkonu i finito. Na skargi do rodziców z takimi pierdo³ami jak dzwonienie do drzwi czy tam jakie¶ petardy lata³ tylko jeden niezrównowa¿ony umys³owo emeryt.

Tutaj jak widaæ opieprz te¿ poskutkowa³. Pro¶by nie. Widac niedaleko pad³o jab³ko od jab³oni.

Problem z "sÄ…siadem"....