Problem z serwisem samochodowym

Data: 2012-08-13 13:41:10
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
Problem z serwisem samochodowym
Co proponujecie? Domagac sie naprawy sprzegla na ich koszt? Co z uszczelniaczem?
Jestem po prostu wkurwiony, bo kazda wykonana przez nich praca oznacza kolejne problemy... A ja trace czas (czas pracy, szef juz nie mowi

Nie pomoge, ale wyraze swoja opinie: odpuscic sobie warsztaty, a juz najbardziej te najwieksze-najlepsze  co to maja autoryzacje 150 marek :/ Rozpi...a ci auto i nic wiecej.
Argumenty typu "oddam do warsztatu bo sam bede to robil miesiac" tez mnie juz nie biora - bo reklamacje i wojny z warsztaem moga trwac latami a nie miesiacami. No i jak sam zrobisz to zrobisz dobrze i pewnie taniej, a jak zrobisz zle to wiesz do kogo miec pretensje :]

::f::

Problem z serwisem samochodowym