Problem z serwisem samochodowym

Data: 2012-08-15 18:28:57
Autor: Astero
Problem z serwisem samochodowym
W dniu 2012-08-12 11:35, Astero pisze:

Prosze o pomoc - jaka powinna byc moja postawa itp. Bo zazwyczaj jestem
spokojny i wyrozumialy, ale teraz sie we mnie po prostu gotuje.

No nic, do roboty jest uszczelniacz wałka rozrządu i łożysko sprzęgła. Koszt części to 100 PLN, koszt pracy to... około 700 PLN. :(
Nie udało mi się nic załatwić. Serwis jest naprawdę dobry, 90% posiadaczy mojej marki samochodów z głównego forum marki robi wszystko w tym warsztacie. Niestety ja mam jakiegoś pecha. :(
Nie mam innego wyjścia jak wyjąć te osiem stówek i zrobić to, co trzeba zrobić. Nie mam po prostu innego wyjścia.

--
Astero

Data: 2012-08-16 21:30:07
Autor: PiteR
Problem z serwisem samochodowym
na  ** p.m.s **  Astero pisze tak:

No nic, do roboty jest uszczelniacz wałka rozrz±du i łożysko
sprzęgła.

Łożysko wyciskowe sprzęgła tak.

Nie chcę Cię dołować ale tak zrozumiałem że dałe¶ im w zestawie nowe: tarcza, docisk i łożysko i nowe łożysko po miesi±cu się zepsuło? To teraz po miesi±cu zepsuje się następne? Jakiej firmy to były czę¶ci Sachs, LuK, Valeo? Łożysko firmy SKF?

Może zwyczajnie zapomnieli je wymienić? W niektórych samochodach np golf2 da się tak ustawić sprzęgło, że łożysko nie dotyka do słoneczka i nie kręci się non stop. Może było doci¶nięte tak jakby¶ trzymał nogę na pedale. Da się też Ľle włożyć łożysko w łapki, okręcone o 180'

Ja wierzę w dobrych mechaników a nie w markowych mechaników.
Nie wyobrażam sobie by ten którego czasem się radzę, odmówił naprawy bo to nie jego ulubiona marka auta. Jakby tak robił to nie miałby już dwóch domów.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Problem z serwisem samochodowym