Problem z sieci±

Data: 2013-03-29 12:33:36
Autor: RadoslawF
Problem z sieci±
Dnia 2013-03-29 12:20, Użytkownik dcim24 napisał:

Nie mam koncepcji co robić razem. Ciekawe jest, że we wszystkich

Spytać na wła¶ciwej grupie lub wstawić znowu router i "ustawić"
mu mac adres z którym modem chce rozmawiać.

Pozdrawiam

Data: 2013-03-29 12:53:55
Autor: dcim24
Problem z sieci±

Spytać na wła¶ciwej grupie lub wstawić znowu router i "ustawić"
mu mac adres z którym modem chce rozmawiać.
Hmm, wydawało mi się, że pl.pecet jest grup± odpowiedni± do takich pytań.
A rozwi±zanie z adresem MAC to ¶wietny pomysł.

Data: 2013-03-29 14:34:15
Autor: dcim24
Problem z sieci±
W dniu 2013-03-29 12:53, dcim24 pisze:

[...]

¦wietnie, udało się!
Teraz pytanie z innej beczki.
Czy do routera mog± być podł±czone 2 karty sieciowe z identycznym MAC. Jednym słowem, czy router identyfikuje karty sieciowe według adresu MAC, czy IP. Intuicja podpowiada mi, że wariant 2 kart sieciowych z identycznym IP nie będzie działać, wolałbym się jednak upewnić.
pozdr
kb

Data: 2013-03-29 16:12:28
Autor: RadoslawF
Problem z sieci±
Dnia 2013-03-29 14:34, Użytkownik dcim24 napisał:

[...]

Na grupie dotycz±cej problemów sieciowych nie wiedzieli ?

Pozdrawiam

Data: 2013-03-30 05:56:38
Autor: dcim24
Problem z sieci±

Na grupie dotycz±cej problemów sieciowych nie wiedzieli ?
Wyluzuj.
  Udzeliłe¶ mi cennej rady, za któr± jestem wdzięczny. Czytuję "peceta" od dawna i padaj± pytania znacznie bardziej oddalone od tematu mojego posta (i ludzie przysyłaj± odpowiedzi na takie pytania).
Je¶li  padnie pytanie o spalon± płytę, to ode¶lesz kogo¶ na "elektrodę"?
Zwłaszcza, że jest to pytanie typu tak/nie i jak mi się wydaje - dotyczy naprawdę łatwego problemu. Przyjmuję do wiadomo¶ci, że jeste¶ grupowym ortodoksem i zwolennikiem ograniczania zakresu grupy do minimum, ale w ten sposób obydwaj generujemy niepotrzebny ruch, a osoby czytaj±ce ten w±tek maj± prawo do objechania nas, że zawracamy im głowę.
Piszę tego posta nie dlatego, że czuję się urażony (absolutnie nie), ale dlatego, że "pecet.pl" to jedna z przyzwoitych grup, merytoryczna i bez pyskówek.
pozdrawiam
dcim

Data: 2013-03-30 09:11:05
Autor: januszek
Problem z sieciÄ…
dcim24 napisa?(a):

Na grupie dotyczÄ…cej problemĂłw sieciowych nie wiedzieli ?

Wyluzuj.

Jeśli On wyluzuje to ja zacznę ;P

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2013-03-30 12:14:29
Autor: dcim24
Problem z sieciÄ…

Jeśli On wyluzuje to ja zacznę ;P
hhmm, jeśli parę osób mówi to samo, należy się zastanowić nad tym.

hhmm, jeśli parę osób mówi to samo, należy się zastanowić nad tym.
Nie jestem przekonany, ale przepraszam wszystkim, które moje posty w tym wątku stanowiły utrudnienie bądź też utratę cennego czasu. Przez moment przemknęła mi chęć wskazania postów niezgodną z ortodoksyjną grupą "pecet" ale to nie ma sensu -- jest to filozofia psa ogrodnika.
pozdrawiam
kb

Data: 2013-03-30 13:39:58
Autor: dcim24
Problem z sieciÄ…
W dniu 2013-03-30 10:11, januszek pisze:
dcim24 napisa?(a):

Na grupie dotyczÄ…cej problemĂłw sieciowych nie wiedzieli ?
Nie ma sensu toczyć walki. Grupa Pecet jest jedną z nielicznych, które utrzymują poziom i flamy nie mają sensu.
Dla potomności:
Dwie karty o takim samym MAC podłączone do routera nie działają (sprawdzone empirycznie).
W Internecie zdania są podzielone: 3/4 stwierdziło, że takie rozwiązanii nie działa, 1/4 że działa.
pozd
dcim

Data: 2013-03-30 16:03:29
Autor: Q
Problem z sieciÄ…
Dla potomności:

Chyba dla potomnosci niemajacej pojecia o podstawach sieci.

Dwie karty o takim samym MAC podłączone do routera nie działają (sprawdzone empirycznie).

Bedace w tej samej sieci (np. dwie wbite w LAN) beda wywolywac konflikt.
Bedace w roznych sieciach (LAN + WAN) beda dzialac.

W Internecie zdania są podzielone: 3/4 stwierdziło, że takie rozwiązanii nie działa, 1/4 że działa.

Daj linka, bo nie wierze i pisz mniej, konkretniej i bardziej po polsku.

Data: 2013-03-31 12:23:18
Autor: dcim24
Problem z sieciÄ…

Daj linka, bo nie wierze i pisz mniej, konkretniej i bardziej po polsku.
Przepraszam za namnoĹĽenie siÄ™ postĂłw.
Linka Ci nie podam, bo przeglądnąłem z 40 witryn i nie zaznaczyłem tych stron. Były to fora użytkowników anglojęzycznych, nie traktowałbym ich za wiarygodnych w 100%.

Data: 2013-04-01 00:21:36
Autor: maX
Problem z sieci±

[...]

Teoretycznie nie powinno to działać. W praktyce jednak router "wie" do którego gniazdka ma podł±czon± któr± kartę, więc choć sieci jako takiej może nie być (czyli kompy nie będ± się nawzajem widzieć), to internet może działać na obu kompach.

Problem z sieci±