Problem z silnikiem rowerowym (strzelanie i szarpanie)

Data: 2009-10-30 19:09:18
Autor: Jotte
Problem z silnikiem rowerowym (strzelanie i szarpanie)
W wiadomości news:hcf18n$i71$2news.onet.pl Kudłaty Konservateesta
<observer@vp.pl> pisze:

Mam silnik do roweru i mam z nim pewien problem. Może to nie najlepsza grupa, to rower, ale z silnikiem 2T i nie mam pomysłu, do jakiej innej pisać (z rowerów mnie "wywalili"), a sprawa tyczy się jednak silnika (a wy się pewnie na tym znacie). A mianowicie, od kilku dni czułem, że przy większych prędkościach (ok 35-50 km/h) silnik czasem jakby chwilowo dusił. Myślałem że to filtr powietrza. Ale chyba nie. Po umyciu i wysuszeniu filtra powietrza dalej były te objawy. Dziś jeździłem spokojnie (15-20 km/h) i tak przejeździłem 32km. Gdy wyłączyłem silnik, były problemy z odpaleniem: jakby "strzelanie" czy jakieś "wybuchy" z silnika, szarpanie i utrata mocy. Teraz już całkiem nie mogę odpalić. Co to może być? Świeca? Jeszcze coś innego?
Pewnie coś się popsuło... :)))
- dopływ paliwa
- gaźniczek
- coś w zespole iskrownika

Zaznaczę, że świeca dająca iskrę "na powietrzu" niekoniecznie musi być sprawna.

--
Jotte

Problem z silnikiem rowerowym (strzelanie i szarpanie)