Problem z smsami w Play!!

Data: 2010-02-04 21:25:06
Autor: Kris
Problem z smsami w Play!!
Czy ktos ma podobny problem

od kilku minut moze pol godziny nie moge wyslac zadnego smsa a wczesniej wszystko chodzilo

przychodza ale nie wysyla

rozmowy normalnie

rejon Katowic

p.s. jaki jest numer na BOK w Playu bo *500 mi nie dziala mowi ze polaczenie niemozliwe do zrealizowania i to nie pierwszy raz
dzieki

Data: 2010-02-04 21:28:51
Autor: >>Galeo
Problem z smsami w Play!!
Kris pisze:
Czy ktos ma podobny problem

od kilku minut moze pol godziny nie moge wyslac zadnego smsa a wczesniej wszystko chodzilo

przychodza ale nie wysyla

rozmowy normalnie

lublin lezy i kwiczy

Data: 2010-02-05 00:40:15
Autor: Mackenzi
Problem z smsami w Play!!
On 4 Lut, 21:28, ">>Galeon<<" <s...@wp.pl> wrote:
Kris pisze:

> Czy ktos ma podobny problem

> od kilku minut moze pol godziny nie moge wyslac zadnego smsa a wczesniej
> wszystko chodzilo

> przychodza ale nie wysyla

> rozmowy normalnie

lublin lezy i kwiczy

No ja tak miałem wczoraj bardziej w stronę Zamościa od Lublina...

Problem z smsami w Play!!