Problem z sygnałem z karty graficznej F X5200 na wyjściu DVI

Data: 2009-03-09 23:11:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Problem z sygnałem z karty graficznej F X5200 na wyjściu DVI
Jest sobie karta AGP Prolink FX5200 z wyjściem DVI/D-Sub.
Niestety monitor wyposażony w wejście DVI nie wyświetla obrazu, nawet ekranu POST.
Wykorzystując wyjście D-Sub wszystko działa, ale ja bym chciał korzystać z DVI.
Kabel nowiutki dostarczony wraz z monitorem. Karta działała z poprzednim monitorem DVI.
Czy ta karta potrzebuje jakiegoś przeprogramowania, tak jak to było z kartami GF2 MX?
Co jest nie tak?
Monitor  toSamsung T260HD.

zyga

Problem z sygnałem z karty graficznej F X5200 na wyjściu DVI