Problem z szyba w Fabii.

Data: 2009-09-22 07:45:24
Autor: nom
Problem z szyba w Fabii.

Użytkownik "maurycy123" <maurycy123@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h9894d$eug$1news.onet.pl...
Witam.

Dzisiaj wymieniono mi szybe w Fabii. Niby na orginalna.
Zauwazylem pewien problem. Jak siedze nisko to tuz nad dolna krawedzia szyby
obraz jest rozmyty.

Mam to samo. Szyba wymieniana w serwisie ASO na tak± sam± jak oryginalna - SantGobin, ale pewnie jaki¶ II gatunek bo ma zniekształcenia w polu widzenia. Kolega który pracuje w Pilgingtonie powiedział mi, że taka szyba powinna powędrować z powrotem do pieca. :-)
W Pilgingtonie nie ma II gatunku, ale niestety nie robi± szyb dla Fabii. :-(

Problem z szyba w Fabii.