Problem z taryfikacją w pakietach interne towych SIMPLUS

Data: 2009-05-30 09:36:27
Autor: X
Problem z taryfikacją w pakietach interne towych SIMPLUS
Aktywowałem pakiet internetowy 25MB za 5zł w Nowym Simplusie (na starej platformie billingowej). Zgodnie z regulaminem, sesje internetowe łączone za pomocą punktu dostępowego WAP, taryfikowane powinny być co 10kB z pakietu internetowego. Jakież moje zdziwienie było , kiedy po zakończonej sesji WAP (łączyłem się z internetem w mini-operze: download 39kB, upload 5kB), zostałem obciążony z konta głównego za 5 paczek po 10kB 20gr każda , czyli w sumie 1zł. Zadzwoniłem już do BOKu z reklamacją!!! Nie dość że wprowadzają nowe większe pakiety internetowe w Simplusie i taryfikacjeINTERNET co 100kB osobno za wysłane i odebrane dane, to jeszcze WAP taryfikowany jest z konta głównego!!!!!
Są 2 regulaminy pakietów internetowych: w poprzednich taryfach (na starej platformie), i w nowych taryfach (Twój Profi, MixPlusIV, 36.6). W   tym pierwszym jest informacja że niby 1MB WAPu jest taryfikowane jako 10MB z internetu (dziwne). To w końcu jak ma być taryfikowana sesja WAP?   Zawsze co 10kB z pakietu internetowego niezależnie od wybranej taryfy i wielkości pakietu internetowego????

Problem z taryfikacją w pakietach interne towych SIMPLUS