Problem z transakcją

Data: 2010-12-19 07:29:49
Autor: byniom
Problem z transakcją
Zamówiłem telefonicznie znaleziona w internecie firmę która zajmuje się produkcją kalendarzy ściennych. Uzgodniłem z włascicielem ze to będzie 50szt i ma mi przesłac w ciągu kilku dni projekt zrobiony z materiałów jakie jemu przesłałem. Wpłaciłem zaraz po zamówieniu pieniądze i czekałem na projekt , niestety facet nie przysłał mi projektu więc do niego zadzwoniłem . Tłumaczył że mam jakiś prblem ze skrzynką internetową więc podałem inny adres na który miał przysąłć ten projekt. Mineło kilka dni i projektu nie ma. Zadzwoniłem do gościa a ten zaczoł kręcić że wysłał ale nie doszło potem międzysłowami wyszło że dopiero zrobi i poda mi adres na ftp i powiadomi sms żebym mógł sam sobie pobrac ten projekt. Znowu mineło kilka dni i nic . Zadzwoniłem do niego i powiedziałem ze jest nie uczciwy a ten że już wysyła i za 3 min mam projekt. Mineło 5 godzin i nic , facet nie odbiera telefonów z jakich wczesniej dzwoniłem . Wziołem telefon od innego domownika i o dziwo na ten numer facet odebrał . Powiedziałem że rezygnuję z transakcji bo czuję się oszukany i że chcę aby zwrócił mi pieniądze po czym się rozłączyłem. Wysałełm zaraz po tej rozmowie meila z potwierdzeniem ż erezygnuję i td i że ma oddać pieniądze na konto jakie mu podałem ale tu mój błąd podałem w mailu ż ema oddac do 14 stycznia a powinno być do 14 grudnia co zaraz poprawiłem w następnym mailu. Od tamtej pory nie mogę się do faceta dodzwonić i nie odpowiada na moje maile . Neiwem co mam z tym faktem zrobić bo kwota nie jest duża i wynosi niecałe 500pln ale tez nie jest mała żeby takiemu łobuzowi podarować na świeta. Może ktoś podpowiedziec co w takich przypadkach powinno sie zrobić ? Czy mam to zgłosić na policji i co musze ze sobą wziąść do nich oprócz potwierdzenia przelewu , czy musze tez drukować maile które wysłałem temu nieuczciwemu facetowi ?

Data: 2010-12-19 12:14:51
Autor: witek
Problem z transakcją
On 12/19/2010 12:29 AM, byniom wrote:
[...]

wziac maile, isc na policje

Data: 2010-12-21 00:45:16
Autor: Jackare
Problem z transakcją
Użytkownik "byniom" <bynio.m@interia.pl> napisał w wiadomości news:iek8or$me7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Zadzwoń do niego znowu z innego numeru. Powiedz że idziesz ze sprawą na policję, ale w geście dobrej woli dajesz mu 2 godziny czasu na zwrot pieniędzy. To czasem działa otrzeźwiająco. Jeżeli nie odda wyślij mu listem poleconym za potwierdzeniem odbioru wezwanie do zwrotu pieniędzy z wyznaczeniem nieprzekraczalnego terminu. Jeżeli nie odda, idź na policję (nie rób sobie wielkich nadziei że coś z tego będzie) a potem do sądu....
--
Jackare

Problem z transakcją