Problem z tv

Data: 2010-08-20 14:17:42
Autor: RK
Problem z tv
Witam. Działał mi taki oto układ: mam kartę ATI Radeon 9550 (Windows XP Prof) jednym wyjściem łączyłem z 17" monitorem NEC-a, a drugim wyjściem DVI łączyłem z wejściem HDMI (poprzez HDMI Switch, bo mam jeszcze xbox 360) w Philipsie 32" (do oglądania filmów). Wprawdzie ten Philips ma dziwny ekran - brakuje mu kilkadziesiąt linii w pionie ale działało (jakaś niestandardowa rozdziałka). Pojawiał się dodatkowy tryb rozdzielczości 1152x600 coś tam i grało na pełnym ekranie. Niestety była burza, gruchnął piorun, wywaliło fazę. Tv był w stand by, komp włączony (z UPS-em i to mu chyba dupę uratowało). Poleciał jedynie switch hdmi. Kupiłem nowy, z automatyczną selekcją źródła (jak włączam xbox-a - załącza się automatycznie wejście i to działa). Stan obecny jest taki, że komp nie widzi tego Philipsa, jako drugi pulpit. Przeinstalowałem sterowniki ATI. Z CCC i bez i dalej nie widzi tv. Co mogło się popsuć: tv, karta graficzna czy nowy switch nie obsługuje tego dziwnego nieco trybu rozdzielczości ekranu tv? Monitor NEC chodzi normalnie i tu karta go widzi. Sygnał z karty ATI switch HDMI widzi, bo palą się diody zasilania i źródła. Proszę o pomoc.

--
Robert.

Problem z tv