Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949

Data: 2009-05-01 11:01:11
Autor: Zbylut
Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
whitewolfmagic@gmail.com napisal(a):

Co mogę jeszcze zrobić? Zmienić numer? Wolałbym tego uniknąć. Może
ktoś zna dane adresowe firmy, która wysyła smsy z tego numeru, to do
nich przedzwonię i załatwię sprawę. Najgorsze, że nie wiem do kogo mam
w tej sprawie dzwonić/pisać.
Jakieś pomysły?

program filtrujący do sms-ów, w stylu SMS Spam Manager.

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-01 13:19:11
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 maj (pi±tek),
znalaz³em donos TW *Zbylut*,
o tre¶ci cytowanej poni¿ej:

program filtruj±cy do sms-ów, w stylu SMS Spam Manager.

Znajdziesz cos takiego na Nokie ?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-05-01 12:50:10
Autor: Zbylut
Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
....:::WISKOLER:::... napisal(a):

Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 maj (piÄ…tek),
znalazłem donos TW *Zbylut*,
o treści cytowanej poniżej:

program filtrujący do sms-ów, w stylu SMS Spam Manager.

Znajdziesz cos takiego na Nokie ?

mam w/w na Nokii. Tylko musisz mieć Symbiana. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-01 19:35:50
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 1 maj (pi±tek),
znalaz³em donos TW *Zbylut*,
o tre¶ci cytowanej poni¿ej:

mam w/w na Nokii. Tylko musisz mieæ Symbiana.

W³a¶nie, o bezsymbianowcach nikt nie pomy¶la³ :(

Data: 2009-05-01 20:14:33
Autor: Zbylut
....:::WISKOLER:::... napisal(a):

mam w/w na Nokii. Tylko musisz mieć Symbiana.

Właśnie, o bezsymbianowcach nikt nie pomyślał :(

może oni nie pomyśleli o sobie, kupując telefon :)
Skazali się na to co dał producent, sorry. =]

--
pozdrawiam, Zbylut

Problem z uciążliwymi smsami z numeru 74949