Problem z umową.

Data: 2015-09-28 10:00:53
Autor: Grzesiek
Problem z umową.
Proszę o pomoc w interpretacji zapisów w umowach. Zawarłem z pewną firmą 3 umowy których termin obowiązywania został określony do 2013r, 2019r i 2022r. W międzyczasie w 2011r została spisana następna umowa w której znalazł się zapis że umowa ta jest kontynuacją wszystkich poprzednich umów i czas jej trwania przedłuża się o 15 lat od dnia jej podpisania. W międzyczasie zmieniła się dyrekcja tej firmy i stoi na stanowisku że umowa z terminem do 2013r została zakończona ( choć nadal wypłaca wynagrodzenie na podstawie tej umowy a ja nadal świadczę usługę tam opisaną), a pozostałe umowy zakończą się w datach pierwotnych. Czy nowy dyrektor ma racje?

Data: 2015-10-06 09:10:23
Autor: KAJZ
Problem z umową.
stanowczo za mało danych aby odpowiedzieć precyzyjnie http://jakubowskazawada.com