Problem z uruchomieniem komputera.

Data: 2016-11-21 19:50:47
Autor: Trybun
Problem z uruchomieniem komputera.
W dniu 2016-11-18 o 08:52, Marcin G. pisze:
Wygląda to tak :)

Wciskam przycisk "Power".
for (int i = 1; i < 6; i++)
{
   Załączają się wentylatory i dysk na ok. 2 s.
   Wentylatory i dysk się na chwilę wyłączają.
}
Komputer startuje i uruchamia się system.

Podmieniałem już zasilacz i nic to nie dało.
Na kondensatorach płyty głównej nie widać opuchlizny.
Komputer jest już dość stary, z 2008 r.
Co może być jeszcze nie tak?

Pozdrawiam,
Marcin G.

Czy tak się dzieje tylko po wcześniejszym odłączeniu komputera od prądu? Ja mam kompa dwuletniego, i on nigdy nie startuje/wał po odłączeniu od prądu inaczej niż jak to opisałeś powyżej. Najwyraźniej po prostu taka konfiguracja.

Data: 2016-11-22 07:43:50
Autor: Marcin G.
Użytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:583341ff$0$650$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

Czy tak się dzieje tylko po wcześniejszym odłączeniu komputera od prądu? Ja mam kompa dwuletniego, i on nigdy nie startuje/wał po odłączeniu od prądu inaczej niż jak to opisałeś powyżej. Najwyraźniej po prostu taka konfiguracja.

Nie zwróciłem na to uwagi. Gdy wszystko było w porządku to komputer startował za drugim razem (przez podkręcony procek, gdy chodził na domyślnych nastawach to startował od razu. Ta płyta główna tak ma.), a teraz za piątym lub szóstym.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2016-11-23 11:00:57
Autor: Trybun
W dniu 2016-11-22 o 07:43, Marcin G. pisze:
> [...]

Nie zwróciłem na to uwagi. Gdy wszystko było w porządku to komputer startował za drugim razem (przez podkręcony procek, gdy chodził na domyślnych nastawach to startował od razu. Ta płyta główna tak ma.), a teraz za piątym lub szóstym.

Czyli nie to samo co u mnie, u mnie zawsze uruchamia się za drugim razem.

Problem z uruchomieniem komputera.