Problem z uruchomieniem komputera.

Data: 2016-11-22 07:25:12
Autor: solar
Problem z uruchomieniem komputera.
W dniu 2016-11-18 o 08:52, Marcin G. pisze:
Wygląda to tak :)

Wciskam przycisk "Power".
for (int i = 1; i < 6; i++)
{
    Załączają się wentylatory i dysk na ok. 2 s.
    Wentylatory i dysk się na chwilę wyłączają.
}
Komputer startuje i uruchamia się system.

Podmieniałem już zasilacz i nic to nie dało.
Na kondensatorach płyty głównej nie widać opuchlizny.
Komputer jest już dość stary, z 2008 r.
Co może być jeszcze nie tak?

To nie coś zwanego cold double boot?
https://forums.anandtech.com/threads/i-have-solved-the-asus-cold-double-boot-problem.2193083/
Też to miałem na P35A. I coś zrobiłem, posiłkując się internetem, ale nie pamiętam, co.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Nie potrzeba świątyń, nie potrzeba skomplikowanych filozofii. Mój mózg i moje serce są świątyniami, a moją filozofią jest życzliwość."

Data: 2016-11-22 07:47:48
Autor: Marcin G.
Użytkownik "solar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5833e4cc$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

Też to miałem na P35A. I coś zrobiłem, posiłkując się internetem, ale nie pamiętam, co.

Zgadza się, ta płyta ma to gdy się podkręci procek, przy domyślnych nastawach moja wstawała za pierwszym razem. Natomiast teraz rusza za szóstym lub piątym (likwidacja OC CPU nic nie dała).

Pozdrawiam,
Marcin G.

Data: 2016-11-22 18:57:21
Autor: the_foe
W dniu 2016-11-22 o 07:47, Marcin G. pisze:

Zgadza się, ta płyta ma to gdy się podkręci procek, przy domyślnych
nastawach moja wstawała za pierwszym razem. Natomiast teraz rusza za
szóstym lub piątym (likwidacja OC CPU nic nie dała).

zrób underclocking czego sie da jak powróci stabilność to płyta się już wymęczyła.

--
@foe_pl

Data: 2016-11-23 08:38:48
Autor: Marcin G.
Użytkownik "the_foe"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o120tv$6tj$1@node2.news.atman.pl...

zrób underclocking czego sie da jak powróci stabilność to płyta się już wymęczyła.

Sprawdziłem już wcześniej. Na domyślnych nastawach CPU jest to samo.
Przyczyna znaleziona, jest nią karta graficzna. Podłączyłem inną i komputer działa jak należy.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Problem z uruchomieniem komputera.