Problem z uruchomieniem usługi w T a zerwanie umowy

Data: 2012-05-09 09:46:29
Autor: Skorupa
Problem z uruchomieniem usługi w T a zerwanie umowy
Witam.
Post natury bardziej prawnej, niż telekomunikacyjnej, ale może ktoś z Was miał podobne przejścia.

W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6 m-cy w T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź. Usługa została uruchomiona dopiero dziś (09.05.2012).

Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) może być podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T twierdzi że nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.

Pozdr.
Skorupa

Problem z uruchomieniem usługi w T a zerwanie umowy