Problem z ustawieniem TVSAT

Data: 2011-07-19 16:18:42
Autor: axel
Problem z ustawieniem TVSAT

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.zmyla> napisał w wiadomości news:j022tm$6s1$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Otrzymałem w spadku z mieszkaniem talerz z podwójnym konwerterem TVSAT. Z obudowy konwertera wychodzi tylko 1 kabel.
Dostałem również od kogoś używany tuner cyfrowy z Cyfrowego Polsatu. Tuner ma kartę ale umowa już się chyba skończyła. Wszystko czego oczekuję od tego zestawu, to odbiór niekodowanych programów z Hotbirda - głównie polskich: TVP, Polsat, TVN, Puls, TVS, itp. Gdy włączam tuner, ustawia sobie jakieś kanały - niestety z Hotbirda ustawia ok. kilkunastu, a znacznie więcej z Astry. Niestety nie ustawia żadnego polskiego kanału. Wiem, że problem opisałem dość ogólnie ale może ktoś podpowie od czego zacząć rozwiązywanie problemu?
Może antena jest źle ustawiona? Tuner podłączony do innej anteny w innym domu ustawił sobie więcej kanałów z Hotbirda - w tym polskie.
Dodam tylko, że ustawiają mi się tylko kanały od 1000 w górę. Niższych tuner nie znajduje.

Z góry serdeczne dzięki za wskazówki.

-- Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

Za darmo....możesz oglądać polskie programy (jeszcze tylko ) z ziemi !
Aby oglądać z satelity....to chyba najtaniej "Na Kartę"...jeśli taką tanią kartę ma Polsat to kup, włóż i oglądaj....sprawdź też ofertę telewizji " N " na kartę...

axel

Data: 2011-07-19 17:29:20
Autor: Jingiel
Problem z ustawieniem TVSAT

Witam!
Otrzymałem w spadku z mieszkaniem talerz z podwójnym konwerterem TVSAT. Z obudowy konwertera wychodzi tylko 1 kabel.

Pewnie antenę masz ustawioną na astrę. Polsat, TVN są kodowane. Nie odbierzesz ich na tym polsatowskim odbiorniku bez opłacania abonamentu.

Jingiel

Problem z ustawieniem TVSAT