Problem z ustawieniem tylnej przerzutki SLX Shadow

Data: 2010-05-05 15:26:38
Autor: Max
Problem z ustawieniem tylnej przerzutki SLX Shadow
Witajcie może ktoś ma jakiś pomysł bo mnie już siły opadły odnośnie regulacji tylnej przerzutki.

Ustawiłem graniczne wychylenia i za nic w świecie nie mogę ustawić skoku. Łańcuch lata po trybach jak chce jak naciągam linkę to wszystko jest ok z większymi przełożeniami a jak ale przestaje wskakiwać lub po pewnym czasie wskakuje na najmniejszą zębatkę. Jak robie odwrotnie tak że już jest ok jeśli chodzi o mniejszą zębatkę to przeskakuje o 2 zębatki tzn z 9-7. Przyglądałem się hakowi wygląda że jest ok przerzutka też nie wygląda specjalnie na uszkodzoną. Wózek jest w linii prostej z zębatkami wszytko wygląda ok nie ma specjalnie luzów.
Czy to może być problem z manetką ?
Linka z pancerzami była wymieniona nic to nie dało.

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-05-05 18:43:15
Autor: Mario
Problem z ustawieniem tylnej przerzutki SLX Shadow
jaki przebieg ma lancuch i kaseta?

Data: 2010-05-06 01:44:41
Autor: Maks
Mario pisze:
jaki przebieg ma lancuch i kaseta?
4k jeżdżę na 3 łańcuchach. co 1000km zmieniam łańcuch napęd czyszczę co 300 km bez względu czy jest czysty czy nie.

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-05-06 09:07:23
Autor: Max
Mario pisze:
jaki przebieg ma lancuch i kaseta?

Tutaj Filmiki:

http://www.youtube.com/watch?v=8ituCBWk72Q
http://www.youtube.com/watch?v=ITLufKOTfQk
http://www.youtube.com/watch?v=aG3siij3ZNM

Jakieś sugestie ?

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-05-06 09:55:50
Autor: Jarek
Max <kgsoft@icpnet.pl> napisał(a):
Mario pisze:
> jaki przebieg ma lancuch i kaseta? > > Tutaj Filmiki:

http://www.youtube.com/watch?v=8ituCBWk72Q
http://www.youtube.com/watch?v=ITLufKOTfQk
http://www.youtube.com/watch?v=aG3siij3ZNM

Jakieś sugestie ?

Sprawdź czy linka jest w odpowiednim miejscu przykręcona do przerzutki -
powinnna być w rowku.

Pozdrawiam

Maks

Data: 2010-05-06 12:05:22
Autor: Max
Mario pisze:
[...]

Nie jest ale to nie ma znaczenia wcześniej była i to też nic nie zmieniło. :(

Pozdrawiam

Jeszcze jakieś sugestie ?

Problem z ustawieniem tylnej przerzutki SLX Shadow