Problem z utowrzeniem partycji

Data: 2009-03-06 20:06:56
Autor: Zjaraniec
Problem z utowrzeniem partycji
Witam, prosze o pomoc bo mnie zaraz ten komp do szalu doprowadzi. Problem polega na tym że miałem do tej pory zainstalowany WinXP i Suse Linux. Dwie pierwsze partycje mialem w NTFSie, 3 nastepne byly linuxowe. Postanowilem usunac linuxa, wiec wywalilem partycje linuxowe za pomoca programu partition magic. Oczywiscie musial przywrocic bootsektor (plyta winxp, fixboot), niby wszystko jest ok, xp sie uruchamia ale....nie mogę stworzyć partycji na tym nieprzydzielonym miejscu po linuxie. Partition magic wogole sie nie uruchamia bo odrazu drze sie "partition table is bad". Za pomoca menedzerza dysków w XP da się ją stworzyć i sformatowac, ba, nawet można korzystac ale po restarcie sysetmu partycja znika. Probowalem ja utworzyc za pomoca plyty od WinXP, tak jakbym instalowal XPeka, jednak gdy klikam "Stworz partycje" to nic sie nie dzieje. Dziś probowalem bawić się Ranish partition manager, bootowanym z cd, wyskakuje komunikat coś w stylu "partition overlaped another partition". Przypuszczam że coś jest skitrane z MBRem, probowalem juz kilka razy polecenia fixmbr z plyty instalacyjnej XP...nie działa. Proszę o radę, bo troche mi szkoda kilkunastu GB dysku, wiem że najprościej byłoby wywalić wszystkie partycje w diabły i zrobić to od nowa ale instalowanie XPeka od nowa nie wchodzi obecnie w grę.

Data: 2009-03-07 00:41:06
Autor: Brodi
Problem z utowrzeniem partycji

wyskakuje komunikat coś w stylu "partition overlaped another partition".
najpierw ustal na 100 % która partycja co zawiera, a później klawiszem delete skasuj to co zbędne, przy partycjach ustaw numerki tak aby były kolejno jeśli są poprzestawiane  to wszystko , save and reboot :]

overlap znaczy że partycje na siebie zachodzą, zdarza się, to dlatego xp jej nie widzi

Problem z utowrzeniem partycji