Problem z użyczeniem mieszkania

Data: 2009-02-27 03:15:12
Autor: przypadek
Problem z użyczeniem mieszkania
On 27 Lut, 11:24, XWindowsMen <xwindows...@gmail.com> wrote:
Witam.
W skrócie przedstawię sytuację i mam nadzieję, że coś mi doradzicie

- w październiku 2007 jako student biorą w UŻYCZENIE od Janiny
mieszkanie (de facto 1 pokój); termin wypowiedzenia umowy 1 m-ąc oraz
kaucja w wysokości 200PLN
- w połowie stycznia chcę zrezygnować z użyczenia od lutego -> Janina
informuje mnie, że OK - ale kaucja przepada, chyba, że zrezygnuję od
marca - przystaję na jej warunki (pieniądze przecież na ulicy nie
leżą)

A co ci szkodzi zrezygnować z UŻYCZENIA od marca, a nawet od grudnia
2015?

Problem z użyczeniem mieszkania