Problem z windykacją

Data: 2010-10-11 08:02:25
Autor: Andrzej Lawa
Problem z windykacją
W dniu 08.10.2010 17:50, frank drebin pisze:
Dzwonię sobie pod podany numer windykatora i dowiaduję się, że nie
zapłaciłem kiedyś OC za opla vectrę.
Tłumaczę babie, że nigdy nie miałem vectry ani nie byłem klientem L4,
nigdy nie
dostałem żadnego pisma o niezapłaceniu OC od L4 i że jedynie adres
domowy wraz z imieniem i nazwiskiem
się zgadza a ona twierdzi, że w takim razie ktoś się za mnie podał do
ubezpieczenia i widocznie ma umowę kupna wraz z moim nazwiskiem.

Z windykatorkami się NIE ROZMAWIA!

Nie miałeś samochodu, nie zawierałeś umowy? Niech spadają na drzewo
banany prostować - to oni mają roszczenie i to oni muszą udowodnić jego
zasadność.

Możesz im ostatecznie wysłać pismo w takiej mniej-więcej treści i przy
okazji poinformować, że w razie dalszego nękania będziesz podejrzewał
próbę wyłudzenia i podejmiesz stosowne kroki.

Data: 2010-10-11 13:59:20
Autor: frank drebin
Problem z windykacją
Andrzej Lawa wrote:
[...]

I tak właśnie zrobię.

Data: 2010-10-11 16:30:02
Autor: Icek
Problem z windykacją
> [...]
> okazji poinformować, że w razie dalszego nękania będziesz podejrzewał
> próbę wyłudzenia i podejmiesz stosowne kroki.

Pozdrawiam

tylko odbieraj polecone bo oni moga tez nie rozmawiac i poslac sprawe do
sadu a tam jakis debil sprawe przyklepie i po temacie. Jak nie odpiszesz na
czas albo nie odbierzesz to zostanie pozostawione w aktach ze skutkiem
doreczenia i juz nie windykatora a komornika bedziesz mail na karku

Icek

Data: 2010-10-11 23:02:44
Autor: frank drebin
Problem z windykacją
Icek wrote:
[...]

Dopiero dziś wieczorem wróciłem z kilkudniowego wyjazdu, więc jutro rano napiszę i wyślę pisma do L4 i do windykacji.
Tak jak kilka osób (m.in. Ty) radziło, listy wyślę za poświadczeniem odbioru i z adnotacją, że kolejne pisma o zapłatę zgłoszę na policję jako próbę wyłudzenia.

Problem z windykacją