Problem z wyborem dysku SSD

Data: 2014-12-25 21:40:08
Autor: Jacek Maciejewski
Problem z wyborem dysku SSD
Witam
Potrzebuję kupić (na Allegro) dysk SSD który by współpracował z płytą
GA-K8VT800 która ma SATA1 i nie ma PCI-E. Dysk powinien być SATA2 z
możliwością zworkowego (lepiej) bądź programowego przełączenia do SATA1
i wielkości ok. 64GB. Nie mam rozeznania w tej materi i dlatego proszę
by ktoś zasugerował jakieś typy czy serie jakichś producentów, żebym
miał jak odsiewać oferty na Allegro. Pomoże ktoś?

PS: przeczytałem np. w FAQ OCZ że dyski SSD Vertex3 są kompatybilne z
SATA 1 i 2. Ale diabeł tkwi w szczegółach - zworka, trzeba coś
przeprogramować czy sam wykrywa do czego jest podłączony?
--
Jacek

Data: 2014-12-27 15:28:34
Autor: m4rkiz
Problem z wyborem dysku SSD
"Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> wrote in message news:he1fsdlvz47v.1nf99jvs5ivzz$.dlg40tude.net...
Potrzebuję kupić (na Allegro) dysk SSD który by współpracował z płytą
GA-K8VT800 która ma SATA1 i nie ma PCI-E. Dysk powinien być SATA2 z
możliwością zworkowego (lepiej)

nie spotkalem sie

bądź programowego

to "robi sie samo"

[...]

sata jest wstecznie kompatybilne i w 99.9% przypadkach mozesz podlaczyc
cokolwiek i bedzie dzialac (plyta 3 z dyskiem 1 i na odwrot)

vertexow nie kupuj, generalnie wszystko od ocz jest superawaryjne, jezeli
cenisz dane i czas bierz cos od samsunga, intela, cruciala

ocz petrol oidp mial awaryjnosc w okresie gwarancyjnym rzedu 25%, vertexy
byly nieco lepsze, samsung\intel 0.3%

koniecznie zaktualizuj firmware przed wrzuceniem danych

--
http://db.org.pl/

Data: 2014-12-28 10:02:21
Autor: m4rkiz
Problem z wyborem dysku SSD
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:m7mj6o$al5$1dont-email.me...
ocz petrol oidp mial awaryjnosc w okresie gwarancyjnym rzedu 25%, vertexy
byly nieco lepsze, samsung\intel 0.3%

poprawka, nie 25% a 40%

http://www.behardware.com/articles/881-7/components-returns-rates-7.html

--