Problem z wyczyszczeniem baku

Data: 2009-04-23 21:49:15
Autor: PanAdol
Problem z wyczyszczeniem baku
czesc
Użytkownik "wacos" <wacos@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gsqg0k$ajs$1inews.gazeta.pl...
Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....
pol kilo drobnych gwozdzi lub cos podobnego no i namachac sie trzeba troche.
Pzdr
PanAdol

Data: 2009-04-23 14:13:49
Autor: zbyhoo
Problem z wyczyszczeniem baku
On 23 Kwi, 21:49, "PanAdol" <pana...@poczta.neostrada.pl> wrote:
czesc
Użytkownik "wacos" <wa...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:gsqg0k$ajs$1inews.gazeta.pl...> Zatem czy ktoś wie jak taki bak wyczyścić? jak się tego syfu pozbyć,
> benzyna nie daje rady to już sam nie wiem co....

pol kilo drobnych gwozdzi lub cos podobnego no i namachac sie trzeba troche.
Pzdr
PanAdol

Nastepnie dobrze wyczyscic i odtluscic. Po wyschnieciu wlac pol litra
farby antykorozyjnej Corr - Active. Specyfik na bazie spirytusu,
odporny na dzialanie benzyn. Do kupienia w Castoramie lub innym
Leruła. Obracac zbiornikiem tak zeby dokladnie pokrylo cale wnetrze
baku. Malowalem tym kiedys zbiornik w MZcie, trzymalo super i wreszcie
skonczyly sie klopoty z zapychajacym sie gaznikiem.
______
zbyhoo
GSF 1200S K1
Olkusz/Dabrowa Gornicza

Data: 2009-04-24 10:09:46
Autor: huck

Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsqgo2$e43$1inews.gazeta.pl...
[...]
usprawnienie
bak z gwoziami ( i benzyna czego zapomniał dodac przedpiszca) wrzucasz
do bagaznika puszki i jezdzisz kilka dni po miescie
szuru-buru robi się samo niejako przy okazji
huck

Problem z wyczyszczeniem baku