Problem z wygraną kartą przedpłaconą

Data: 2009-08-05 18:31:37
Autor: XYZ
Problem z wygraną kartą przedpłaconą
Ok. półtora roku temu w pewnym konkursie wygrałem kartę przedpłaconą kwotą 100 zł z datą ważoności 12/09 - wydawca BZWBK. Dostałem też PIN, który sobie zapisałem. Na karcie nie ma mojego nazwiska tylko nazwa firmy-organizatora konkursu.
Wczoraj chciałem zapłacić za zakupy, które kosztowały 99,71 zł. Dwukrotnie wpisałem PIN, za każdym razem był brak autoryzacji.

Co się stanie po trzeciej błędnej próbie? Czy zostanie zablokowana - jeśli tak, to czy można coś z tym zrobić? Ew. czy można jakoś odzyskać/zmienić PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze został przepisany). Wiem też, że można wypłacić gotówkę z karty, ale czy zrobię to w oddziale nie znając PIN-u?

Data: 2009-08-05 12:18:27
Autor: witek
XYZ wrote:
[...]

Nie ma żadnego numeru telefonu na karcie?
Zadzwon i siÄ™ zapytaj.

Data: 2009-08-05 19:23:00
Autor: Animka
Problem z wygran± kart± przedp³acon ±
XYZ pisze:
Ok. pó³tora roku temu w pewnym konkursie wygra³em kartê przedp³acon± kwot± 100 z³ z dat± wa¿ono¶ci 12/09 - wydawca BZWBK. Dosta³em te¿ PIN, który sobie zapisa³em. Na karcie nie ma mojego nazwiska tylko nazwa firmy-organizatora konkursu.
Wczoraj chcia³em zap³aciæ za zakupy, które kosztowa³y 99,71 z³. Dwukrotnie wpisa³em PIN, za ka¿dym razem by³ brak autoryzacji.

Co siê stanie po trzeciej b³êdnej próbie? Czy zostanie zablokowana - je¶li tak, to czy mo¿na co¶ z tym zrobiæ? Ew. czy mo¿na jako¶ odzyskaæ/zmieniæ PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze zosta³ przepisany). Wiem te¿, ¿e mo¿na wyp³aciæ gotówkê z karty, ale czy zrobiê to w oddziale nie znaj±c PIN-u?

Powiniene¶ najpierw aktywowaæ t± kartê w bankomacie swojego banku. Przynajmniej z moj± kart± tak by³o.

--
animka

Data: 2009-08-05 22:59:27
Autor: Szymon
Problem z wygran± kart± przedp³acon±
....a do aktywacji karty potrzebujesz PINu, wiêc od razu bêdziesz wiedzia³ czy jest dobry.

Data: 2009-08-06 00:06:53
Autor: XYZ
On 2009-08-05 22:59, Szymon wrote:
...a do aktywacji karty potrzebujesz PINu, wiêc od razu bêdziesz wiedzia³
czy jest dobry.

Aktywacja polega jedynie na włożeniu karty i wpisaniu PIN-u? Później mogę wycofać się z dokonywania jakiejkolwiek operacji? Czy mogę to zrobić w dowolnym bankomacie?

Data: 2009-08-06 00:46:01
Autor: Marcin Wasilewski
On 2009-08-05 22:59, Szymon wrote:

Aktywacja polega jedynie na włożeniu karty i wpisaniu PIN-u? Później mogę wycofać się z dokonywania jakiejkolwiek operacji? Czy mogę to zrobić w dowolnym bankomacie?

    Tylko w bankomacie BZWBK. Jest osobna opcja "aktywacja karty".

Data: 2009-08-05 19:24:00
Autor: wefe
Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpÅ?aconÄ?

U¿ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5cc5g$8cs$1news.onet.pl...
[...]

prawdopodobnie musisz aktywowac karte w bankomacje BZWBK

Data: 2009-08-09 21:51:58
Autor: Dzik Morski
Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpÅ?aconÄ?
Mam przedp³acon± Vise i motylka( Maestro) z BZWBK,
nie musia³em ich aktywowaæ po kupnie i do³adowaniu. P

Problem z wygraną kartą przedpłaconą