Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpÅ?aconÄ?

Data: 2009-08-05 19:24:00
Autor: wefe
Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpÅ?aconÄ?

U¿ytkownik "XYZ" <junk@mail.bin> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5cc5g$8cs$1news.onet.pl...
Ok. półtora roku temu w pewnym konkursie wygrałem kartę przedpłaconą kwotą 100 zł z datą ważoności 12/09 - wydawca BZWBK. Dostałem też PIN, który sobie zapisałem. Na karcie nie ma mojego nazwiska tylko nazwa firmy-organizatora konkursu.
Wczoraj chciałem zapłacić za zakupy, które kosztowały 99,71 zł. Dwukrotnie wpisałem PIN, za każdym razem był brak autoryzacji.

Co się stanie po trzeciej błędnej próbie? Czy zostanie zablokowana - jeśli tak, to czy można coś z tym zrobić? Ew. czy można jakoś odzyskać/zmienić PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze został przepisany). Wiem też, że można wypłacić gotówkę z karty, ale czy zrobię to w oddziale nie znając PIN-u?

prawdopodobnie musisz aktywowac karte w bankomacje BZWBK

Data: 2009-08-09 21:51:58
Autor: Dzik Morski
Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpÅ?aconÄ?
Mam przedp³acon± Vise i motylka( Maestro) z BZWBK,
nie musia³em ich aktywowaæ po kupnie i do³adowaniu. P

Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpÅ?aconÄ?