Problem z wystartowaniem kompa-brak sygnału/zasilani a.

Data: 2009-02-25 22:03:29
Autor: JoteR
Problem z wystartowaniem kompa-brak sygnału/zasilani a.
<gongon@pf.pl> napisał:

zasilacz jest jakiejś nowej generacji, bo ma wtyk "white" pusty,

To już tak od kilku generacji jest...

Powstaje więc pytanie - czy tu (w zasilaniu) tkwi problem, a jeśli
tak, to czy ta płyta (Asus P5N73-CM) może być zasilana tym typem
zasilacza? Jak to sprawdzić?

Obejrzeć, czy ta 4-pinowa wtyczka dobrze siedzi w gniazdku, tym w pobliżu gniazda PS/2. Bo podpiąłeś ją tam, prawda?...

JoteR

Data: 2009-02-26 08:05:37
Autor: gongon
On 25 Feb, 22:03, "JoteR" <jo...@pf.pl> wrote:
<gon...@pf.pl> napisał:

> zasilacz jest jakiejś nowej generacji, bo ma wtyk "white" pusty,

To już tak od kilku generacji jest...

No to mi generacje przelatuja kolo nosa, bo poprzedni komputer
skladalem 1,5 roku temu i zasilacz byl "tradycyjny".

> [...]

Obejrzeć, czy ta 4-pinowa wtyczka dobrze siedzi w gniazdku, tym w pobliżu
gniazda PS/2. Bo podpiąłeś ją tam, prawda?...

Tak, wtyczka z 4-ma pinami tez podpieta. Sadzac po ilosci prob
podpinania zasilania musiala siedziec dobrze (przynajmniej raz).
W kazdym razie zwroce na to uwage przy nastepnym podejsciu.

Czyli trop z brakiem zasilania w tej czesci plyty moze byc trafny?

KM.

Problem z wystartowaniem kompa-brak sygnału/zasilani a.