Problem z zakloceniami w torze audio od monitora

Data: 2009-07-03 08:11:50
Autor: BQB
Problem z zakloceniami w torze audio od monitora
Norbert pisze:
Witam

Niedawno dolaczylem do komputera drugi monitor, niestety po zlaczu
analogowym, gdyz karta ma tylko jedno DVI, drugie zwykle VGA. Od tej pory w
dzwieku generowanym w kompie "slychac" dzialanie monitora, co prawda jest
to bardzo ciche i przy samym odtwarzaniu dzwieku jest malo

[ciach]

A komp razem z monitorami i głośnikami jest porządnie uziemiony? Czy tylko podłączony do gniazdka z bolcem, który niewiadomo czy w ogóle podłączony do czegokolwiek?

Ps. Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
Co to ma być? Ustaw to normalnie.

Data: 2009-07-03 06:13:40
Autor: jureq
Dnia Fri, 03 Jul 2009 08:11:50 +0200, BQB napisał(a):

Ps. Content-Type: text/plain; charset="us-ascii" Co to ma być? Ustaw to
normalnie.

Pisał bez polskich znaczków. Więc co jest źle?

Data: 2009-07-03 11:47:30
Autor: Norbert
[...]

Mam to co mam, w scianie sa dwa przewody i nic z tym nie zrobie :/
Pytanie czemu nic innego tak nie sieje po dzwieku? A troche tego sprzetu tu
ma dookola.

Ps. Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
Co to ma być? Ustaw to normalnie.

40tude stwierdza, ze nie ma znakow narodowych i ustawia us-ascii, czy to
jest blad?

Norbert

Data: 2009-07-03 16:41:02
Autor: BQB
Norbert pisze:
[...]

Też tak mam, ale polecam w takim wypadku zewrzeć przewód zerowy w gniazdku z bolcem uziemiającym. Odnośnie sprzętu, to czasem tak jest, ja kiedyś miałem przypadek, że po podłączeniu modemu zewnętrznego na obudowie kompa pojawiało się napięcie 110V. Po "uziemieniu" czyli połączeniu "0" z bolcem uziemiającym napięcie to znikało, bez modemu go nie było, a modem był ok i z innym kompem w tym samym pomieszczeniu na tej samej linii nie powodował czegoś takiego.

Ps. Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
Co to ma być? Ustaw to normalnie.

40tude stwierdza, ze nie ma znakow narodowych i ustawia us-ascii, czy to
jest blad?

Niezgodne z pl.* na tych grupach obowiązuje UTF-8 bądź ISO-8859-2

Data: 2009-07-03 20:32:49
Autor: Rados³aw Sokó³
W dniu 03.07.2009 16:41, BQB pisze:
40tude stwierdza, ze nie ma znakow narodowych i ustawia us-ascii, czy to
jest blad?

Niezgodne z pl.* na tych grupach obowi±zuje UTF-8 b±d¼ ISO-8859-2

Nieprawda.

Je¿eli w wiadomo¶ci wystêpuj± *wy³±cznie* znaki ze zbioru
us-ascii, u¿ytkownik *ma prawo* oznaczyæ wiadomo¶æ w³a¶nie
jako us-ascii. Nie ma tu znaczenia, czy jest to grupa pl.*,
czy jaka¶ inna.

Co innego, je¿eli w wiadomo¶ci *znajduj± siê* polskie znaki.
Wtedy faktycznie trzeba u¿ywaæ UTF-8 lub ISO-8859-2.

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2009-07-04 01:08:23
Autor: BQB
Rados³aw Sokó³ pisze:
[...]

Dziêki, by³em niedoinformowany.

Data: 2009-07-04 15:43:28
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości news:h2kk3k$jvb$1news.onet.pl...
[...]

Jak masz instalację 2 przewodową, to bolec podłącza się do przewodu zerowego.

A najlepiej do urządzeń typu pralka, lodówka (i inne duże AGD) oraz do komputerów pociągnąć sobie ze skrzynki instalację 3 żyłową z osobnym przewodem uziemiającym i dopiero w skrzynce wpiąć przewód uziemiający do "0" na listwie, a "0" z instalacji trójprzewodowej poprzez wyłącznik różnicowy puścić.

Problem z zakloceniami w torze audio od monitora