Problem z zakupem w dużej sieci RTV

Data: 2010-01-17 20:29:13
Autor: Budzik
Problem z zakupem w dużej sieci RTV
Osobnik posiadający mail nospam@gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Chcemy jutro pojechać i pytanie czy zgodnie z prawem mają możliwość nie przyjęcia monitora "z powrotem" i nie oddania kasy? Czym ich można straszyć jakby odmówili?
Sytuację trochę utrudnia fakt że kupowaliśmy w promocji tzn. dostaliśmy kartę na zakupy w tej sieci na wartość 200zł w zamian za zakup (wszystko było dzisiaj w "promocji").

na szczescie w duzych sieciach raczej nie ma problemów z oddaniem.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2010-01-18 11:50:45
Autor: Netx
Problem z zakupem w dużej sieci RTV
na szczescie w duzych sieciach raczej nie ma problemów z oddaniem.

Dziękuję za odpowiedzi. Faktycznie udało się oddać. Uznali też za stosowne zdjąć tabliczkę informacyjną z nieprawidłowym opisem.

Data: 2010-01-19 13:59:17
Autor: Budzik
Problem z zakupem w dużej sieci RTV
Użytkownik Netx nospam@gazeta.pl ...

na szczescie w duzych sieciach raczej nie ma problemów z oddaniem.

Dziękuję za odpowiedzi. Faktycznie udało się oddać. Uznali też za stosowne zdjąć tabliczkę informacyjną z nieprawidłowym opisem.

super, ze problem okazał sie zdemonizowany.

Data: 2010-01-19 17:18:31
Autor: Pab_lo
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D04C70CA5E04budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

super, ze problem okazał sie zdemonizowany.

Mnie tam nasuwa sie jedno stwierdzenie - kazdy sadzi po sobie...
Picasso

Data: 2010-01-19 19:36:26
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail nicponim@pl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

super, ze problem okazał sie zdemonizowany.

Mnie tam nasuwa sie jedno stwierdzenie - kazdy sadzi po sobie...

hmm
zupelnie nie wiem, co masz, w kontekscie mojego posta, na mysli.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Problem z zakupem w dużej sieci RTV