Data: 2010-08-07 11:36:47 | |
Autor: CUT_INZ | |
Problem z zakupionym towarem. | |
KupiĆem wideodomofon. PopracowaĆ kilka dni po czym padĆ wyĆwietlacz. OddaĆem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostaĆem odpowiedĆș, ĆŒe urzÄ
dzenie zostaĆo uszkodzone wskutek wyĆadowaĆ atmosferycznych, a takie uszkodzenie nie podlega gwarancji.
No wszystko spoko, tyle, ĆŒe u mnie burzy nie byĆo w okresie dziaĆania domofonu. Co z tym fantem moĆŒna zrobiÄ? |
|
Data: 2010-08-07 11:50:42 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Problem z zakupionym towarem. | |
CUT_INZ pisze:
Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wy¶wietlacz. Odpisaæ im jak wyżej. |
|
Data: 2010-08-07 12:01:15 | |
Autor: Ikselka | |
Problem z zakupionym towarem. | |
Dnia Sat, 07 Aug 2010 11:36:47 +0200, CUT_INZ napisał(a):
Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wy¶wietlacz. Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedŒ, że urz±dzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie uszkodzenie nie podlega gwarancji. Pewnie były u tych, co naprawiali... :-((( |