Problem z zakupionym towarem.

Data: 2010-08-07 11:36:47
Autor: CUT_INZ
Problem z zakupionym towarem.
KupiƂem wideodomofon. PopracowaƂ kilka dni po czym padƂ wyƛwietlacz. OddaƂem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostaƂem odpowiedĆș, ĆŒe urządzenie zostaƂo uszkodzone wskutek wyƂadowaƄ atmosferycznych, a takie uszkodzenie nie podlega gwarancji.

No wszystko spoko, tyle, ĆŒe u mnie burzy nie byƂo w okresie dziaƂania domofonu.

Co z tym fantem moĆŒna zrobić?

Data: 2010-08-07 11:50:42
Autor: Andrzej Lawa
Problem z zakupionym towarem.
CUT_INZ pisze:
Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wy¶wietlacz.
Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedŒ, że
urz±dzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie
uszkodzenie nie podlega gwarancji.

No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania
domofonu.

Co z tym fantem można zrobiæ?

Odpisaæ im jak wyżej.

Data: 2010-08-07 12:01:15
Autor: Ikselka
Problem z zakupionym towarem.
Dnia Sat, 07 Aug 2010 11:36:47 +0200, CUT_INZ napisał(a):

Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wy¶wietlacz. Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedŒ, że urz±dzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie uszkodzenie nie podlega gwarancji.

No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania domofonu.

Co z tym fantem można zrobiæ?

Pewnie były u tych, co naprawiali...
:-(((

Problem z zakupionym towarem.