Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade

Data: 2013-01-28 15:03:02
Autor: Glaukon
Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade
W zwiazku ze zmiana regulaminu postanowilem zamknac konto mocno oszczedzajace ze skutkiem natychmiastowym.

A co się zmieniło? Trzeba lecieć zamknąć?

Data: 2013-01-29 00:08:16
Autor: zlotowinfo
Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade
A co się zmieniło? Trzeba lecieć zamknąć?
chyba kilka miechow temu
ale wystarczylo zamknąć zwykły ror
i utworzyć pomagający

niestety nie kojarzę czy coś mogło się pogorszyć
przy przejściu z polbank na polbank-rajfajzen

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2013-01-28 15:11:45
Autor: Glaukon
Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade

chyba kilka miechow temu
ale wystarczylo zamknac zwykly ror
i utworzyc˝ pomagajacy

to juz chyba z półtora roku temu było. Teraz przeleciałem TOiP i doszedłem do wniosku, że przedmowcy chodziło nie o "mocno oszczędzający", tylko o "konto miszczoskie"

Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade