Problem z zamontowaniem hamulca tarczowego hydraulicznego

Data: 2009-08-28 16:34:29
Autor: Michał Pysz
Problem z zamontowaniem hamulca tarczowego hydraulicznego
Załaduj śrubokręt między klocki i je rozepchnij.
Jak boisz się o klocki (niemetaliczna mogą być miękkie) to zdejmij klocki i rozepchnij czymś tłoczki.
Ja zwykle robie to imbusem zapierając sie o korpus zacisku.

mp.
Odebrałem paczkę z rowerem Giant Terrago 2 Disc 2009 i nie mogę zamocować zwisającego mi z kierownicy przedniego hamulca tarczowego. Szczelina między bloczkami jest zbyt wąska, aby zmieściła się w niej tarcza. Bloczek z jednej strony jest zbyt mocno dociskany. Kilka razy ścisnąłem hamulec, a także kilka razy obił się on o ramę. Czy to mogło mieć jakiś wpły?

Czy da się to jakoś naprawić?

Pozdrawiam,
Leszek

Problem z zamontowaniem hamulca tarczowego hydraulicznego