Data: 2014-01-23 22:27:46 | |
Autor: Przemek | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 2014-01-23 17:54, anacron pisze:
Dziś po raz pierwszy w życiu miałem problem z uruchomieniem zimnego Jak tak długo trzeba kręcić, to możesz mieć problem ze świecami. Przy 4szt wystarczy jedna niesprawna i już masz kłopot. Jak będziesz wymieniał, to lepiej od razu komplet, chyba że masz bezproblemowy dostęp Pytanie, czegoś dolać? Różne plotki mówią o dolaniu benzyny, denaturatu W starszych konstrukcjach można było lać zwykłą Pb(u mnie nawet w instrukcji podane jest w jakich proporcjach), ale bezpieczniej będzie stosować depresator. Tyle, że warto wcześniej sprawdzić/wymienić filtr paliwa. Depresator nie rozpuści już wytrąconej parafiny. Co do Arktycznego ze Statoil, to wypadło najlepiej z testowanych przeze mnie paliw. https://plus.google.com/u/0/photos?pid=5955008396246403122&oid=113730445450289833356 |
|
Data: 2014-01-24 12:52:16 | |
Autor: anacron | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 23.01.2014 22:27, Przemek pisze:
Jak tak długo trzeba kręcić, to możesz mieć problem ze świecami. Przy Wróciłem z ASO. Według nich auto jest sprawne, aczkolwiek jest jeden trop. Gdy auto nie zapali od pierwszego, mam otworzyć maskę i taką ręczną pompką napompować układ. Jeśli to pomoże, to znaczy, że z jakiegoś powodu paliwo się cofa na postoju (np. układ paliwowy łapie powietrza), co jest prawdopodobne, bo cały był wymieniany. Jeśli tak się stanie, będą szukać tej "nieszczelności". Jeśli nie to, to nie wiedzą. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-24 11:57:23 | |
Autor: masti | |
Problem z zapłonem diesla... | |
Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 12:52:16 +0100 osobnik zwany anacron
napisał: W dniu 23.01.2014 22:27, Przemek pisze: i jeszcze z nimi chcesz rozmawiać? "Pan sobie popompuje to może coś naprawimy" Czyli schrzanili robotę, a ty masz tego szukać. -- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2014-01-24 13:03:43 | |
Autor: anacron | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 24.01.2014 12:57, masti pisze:
Wróciłem z ASO. Według nich auto jest sprawne, aczkolwiek jest jeden Dziś nie mają zastępczego wolnego, ten jeden wyjątek mogę zrobić. Ale jeśli okaże się, że to nie to, a oni nadal nie będą mieli zbytniej ochoty rozwiązania problemu, to moje nastawienie i ton się zmieni i pewnie dostaną na początek kilka pism ostrzegawczych od prawnika. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-24 13:28:41 | |
Autor: Adam | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 2014-01-24 13:03, anacron pisze:
W dniu 24.01.2014 12:57, masti pisze: WeĽ wstaw kawałek przezroczystego wężyka paliwa i będziesz widział, czy lec± b±belki po odpaleniu silnika, czy może nawet wręcz nie ma paliwa rano. Chwila roboty. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2014-01-24 13:42:18 | |
Autor: WOJO | |
Problem z zapłonem diesla... | |
WeĽ wstaw kawałek przezroczystego wężyka paliwa i będziesz widział, czy lec± b±belki po odpaleniu silnika, czy może nawet wręcz nie ma paliwa rano. Chwila roboty.Gdzie niby ten wężyk ma sobie wstawić? W samochodzie na gwarancji?! :) WOJO |
|
Data: 2014-01-24 14:48:49 | |
Autor: Adam | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 2014-01-24 13:42, WOJO pisze:
WeĽ wstaw kawałek przezroczystego wężyka paliwa i będziesz widział,Gdzie niby ten wężyk ma sobie wstawić? W samochodzie na gwarancji?! Najprostsza i skuteczna metoda: dać fragment przezroczystego wężyka paliwowego przed pomp± CR. Wszystko widać gołym okiem, nie potrzeba żadnych przyrz±dów. Zreszt± wtryski też się w ten sposób sprawdza na okoliczno¶ć "przelewania". Gwarancja nie ma tu nic do rzeczy. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2014-01-25 09:15:00 | |
Autor: Cavallino | |
Problem z zapłonem diesla... | |
Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:lbtr01$t81$1@usenet.news.interia.pl... W dniu 2014-01-24 13:42, WOJO pisze: Może już jest. W 1.5 dci wła¶nie przy ręcznej pompce jest kawałek wężyka przezroczystego. |
|
Data: 2014-01-24 15:00:48 | |
Autor: Budzik | |
Problem z zapłonem diesla... | |
Użytkownik masti gone@to.hell ...
Zapewne mogliby to zrobic sami ale rada aby znaleĽć problem jest całkiem ok.Jak tak długo trzeba kręcić, to możesz mieć problem ze ¶wiecami. Przy No i fajnei ze jest pompka - czasami producenci przyoszczedzaja na tak prostej rzeczy. Np. w toyocie yaria nie ma. |
|
Data: 2014-01-24 13:50:37 | |
Autor: cef | |
Problem z zapłonem diesla... | |
anacron wrote:
Wróciłem z ASO. Według nich auto jest sprawne, aczkolwiek jest jeden Naprawdę tak powiedzieli w ASO, że nie wiedzą? Czyli nie wiedzą co jest zepsute i dlatego jest wg nich sprawne? |
|
Data: 2014-01-24 16:15:08 | |
Autor: anacron | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 24.01.2014 13:50, cef pisze:
Naprawdę tak powiedzieli w ASO, że nie wiedzą? Tak, chcieli aby zostawić im auto, ale nie mają na dziś dla mnie drugiego... Taką prostą rzecz mogę sprawdzić. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-24 19:14:55 | |
Autor: Przemek | |
Problem z zapłonem diesla... | |
W dniu 2014-01-24 12:52, anacron pisze:
Gdy auto nie zapali od pierwszego, mam otworzyć maskę i taką Jak cofa Ci się paliwo, to rozwiązaniem może być zaworek zwrotny na powrocie paliwa. Tyle, że skoro masz auto na gwarancji, to niech zrobią to tak, jak przewidział producent. pozdr Przemek |