Problem z zap³onem ? (Yamaha Axis)

Data: 2010-07-04 20:20:11
Autor: Olo32
Problem z zap³onem ? (Yamaha Axis)
Mam pewen problem ze skuterem Yamaha Axis gdzy¿ niedawno kupi³em go u¿ywanego z 1997r. Skuter je¼dzi³ 40-50km/h na prostej i 60-65km/h z górki wiêc pojecha³em z nim do naprawy, tam dowiedzia³em siê ,¿e cylinder z t³okiem jest wytarty i trzeba go wymieniæ ¿eby je¼dzi³ szybciej. Kupi³em cylinder razem z t³okiem, pier¶cieniami itp. 60ccm nowy lecz na nim pisa³o 49ccm i w ¶rodku by³ wyrobiony na 60ccm. Po za³o¿eniu jest bardziej zrywny lecz prêdko¶æ max.  mu lekko spad³a i nie wiem jaka mo¿e byæ tego przyczyna. My¶la³em nad zap³onem, ¿e jest ¿le ustawiomny lub cylinder musi siê dostosowaæ bo jest nowy. Co wy o tym my¶licie bo to mój pierwszy skóter i nie mam dó¿ej wiedzy na temat skuterów. Z góry dziêkujê za wszystkie rady.

--
Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2010-07-05 11:49:49
Autor: blur
Problem z zap³onem ? (Yamaha Axis)
U¿ytkownik "Olo32" <miko123@_NOSPAM_vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:97d2f9d583df7daa7b360f09013380c1$1@grupy.scigacz.pl...
Mam pewen problem ze skuterem Yamaha Axis gdzy¿ niedawno kupi³em go u¿ywanego z 1997r. Skuter je¼dzi³ 40-50km/h na prostej...

sory ale ile ten skuter ma jechaæ ?

pozdro
blur

Data: 2010-07-05 14:29:34
Autor: Damork
Problem z zap³onem ? (Yamaha Axis)
Na mównicê wtargn±³ "blur", poprawi³ mikrofon, rozwar³ paszczê i rykn±³:

[...]

¯e niby stary to ma nie je¼dziæ?
Mia³em Apriliê Rally z tego samego rocznika - ¿adnego tuningu i licznikowe
80 jecha³a. --
Pozdrawiam Piotr Mocka³³o
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl