Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej

Data: 2010-09-12 01:30:01
Autor: Karol Szy
Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej
witajcie, Mam pewien problem. Bank sciaga ode mnie zobowiązania
kredytowe w okreslony dzień w miesiącu,  poniewaz obawiałem się że
tego dnia  nie będę mial środków na koncie. Przelałem kasę z drugiego
konta, Tymczasem okazalo sie, że pieniądze na pierwszym koncie
spłynęły i bank automatycznie po raz drugi ściągnął sobię ratę
kredytowa - I teraz pytanie czy jest możliwość wycofania nadpłaconej
kwoty i anulowania przelewu?

Data: 2010-09-12 11:39:02
Autor: Sierp
W dniu 2010-09-12 10:30, Karol Szy pisze:
witajcie, Mam pewien problem. Bank sciaga ode mnie zobowiązania
kredytowe w okreslony dzień w miesiącu,  poniewaz obawiałem się Ĺźe
tego dnia  nie będę mial środkĂłw na koncie. Przelałem kasę z drugiego
[...]

watpie, wpadlo pewnie na konto i nastepna rata pojdzie wlasnie z tych nadplaconych pieniedzy - a nie mozesz po prostu zapytac w banku?

Sierp

Data: 2010-09-12 13:46:02
Autor: animka
[...]

Idź po aneks do umowy, że raty będziesz przelewał sam. Koniecznie. Niech Ci na tym aneksie napiszą na jakie konto masz przelewać raty.

--
animka

Data: 2010-09-12 13:47:13
Autor: animka
[...]

Idziesz do banku i pani dysponentka kieruje Cię do kasy po zwrot pieniążków.

--
animka

Data: 2010-09-12 17:58:07
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-09-12 13:47, animka pisze:
[...]

z karty  kredytowej ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-09-12 20:51:51
Autor: animka
W dniu 2010-09-12 17:58, Kotlet Mielony pisze:
[...]

Aaaa, z kartą kredytową to nie problem. Najwyżej masz nadwyżkę na karcie. Jak Ci brakuje gotówki to możesz sobie pobrać w bankomacie.

--
animka

Data: 2010-09-12 13:55:39
Autor: witek
On 9/12/2010 1:51 PM, animka wrote:
[...]

i za to słono zapłacić

Data: 2010-09-12 19:10:00
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 12 Sep 2010 13:55:39 -0500, witek napisał(a):

Aaaa, z kartą kredytową to nie problem. Najwyżej masz nadwyżkę na
karcie. Jak Ci brakuje gotówki to możesz sobie pobrać w bankomacie.

i za to słono zapłacić

O tym Animka napisałaby w kolejnym odcinku. Z rozpaczą, jak już jej by się przydarzyło.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-12 21:22:45
Autor: animka
W dniu 2010-09-12 21:10, Olgierd pisze:
[...]

A skąd ty wiesz co by napisała Animka? Ty jesteś Animka?
Ja-jako Animka mogę napisać, że pobierałam nieraz gotówkę z karty w bankomacie (euronet, bo miałam po drodze). Do tego dochodzi 5 zł, to chyba nie tak dużo?

--
animka

Data: 2010-09-12 19:32:46
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 12 Sep 2010 21:22:45 +0200, animka napisał(a):

i za to słono zapłacić

O tym Animka napisałaby w kolejnym odcinku. Z rozpaczą, jak już jej by
się przydarzyło.

A skąd ty wiesz co by napisała Animka? Ty jesteś Animka?

Nie, jestem wieloletnim uwielbiającym czytelnikiem.

Ja-jako Animka
mogę napisać, że pobierałam nieraz gotówkę z karty w bankomacie
(euronet, bo miałam po drodze). Do tego dochodzi 5 zł, to chyba nie tak
dużo?

To 2 niezłe piwa w hipermarkecie. Wybieram piwo.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-12 21:51:40
Autor: animka
W dniu 2010-09-12 21:32, Olgierd pisze:
[...]

Niezłe to jest piwo Ciechan-miodowe. Piłam 2 razy. 6,50 w sklepie najbliżej mojego domu kosztuje.

--
animka

Data: 2010-09-12 16:58:56
Autor: witek
On 9/12/2010 2:51 PM, animka wrote:

Niezłe to jest piwo Ciechan-miodowe. Piłam 2 razy. 6,50 w sklepie
najbliżej mojego domu kosztuje.

dlatego o kartach masz takie samo pojęcie jak o piwie.
używałaś dwa razy, chociaż i to wątpliwe.

Data: 2010-09-13 00:47:44
Autor: Aicha
W dniu 2010-09-12 21:51, animka pisze:

Do tego dochodzi 5 zł, to chyba nie tak dużo?
To 2 niezłe piwa w hipermarkecie. Wybieram piwo.
Niezłe to jest piwo Ciechan-miodowe. Piłam 2 razy. 6,50 w sklepie
najbliżej mojego domu kosztuje.

Zmień sklep. W moim najdroższy Ciechan 4,80.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-09-13 01:18:24
Autor: animka
W dniu 2010-09-13 00:47, Aicha pisze:
[...]

Jak gdzieś zobaczę to piwo i będzie ono w mniej wiecej takiej cenie to kupię :-)
Tak specjalnie to nie bedę jeździła i szukała tego piwa, bo to już by była oznaka, że wpadłam w nałóg, a chciałabym tego uniknąć. Strasznie mi to piwo zasmakowało, a piwa jako piwa nie lubię. Myślałam, że toto będzie jakieś mdłe, a okazało się, że nie mdłe, po prostu wspaniały napój. 4,80 to chyba kosztowało tutaj pszeniczne, ale tego nie próbowałam, nie wiem jaki ma smak. Najgorsze jest to, że zawsze jestem obładowana zakupami, a ta flaszka jest ciężka i to jest dodatkowe obciążenie.

--
animka

Data: 2010-09-12 23:56:20
Autor: Grzexs
[...]

Z hipermarketowych to polecam "Magnusa".

--
Grzexs

Data: 2010-09-13 17:32:25
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 12 Sep 2010 23:56:20 +0200, Grzexs napisał(a):

To 2 niezłe piwa w hipermarkecie. Wybieram piwo.

Z hipermarketowych to polecam "Magnusa".

Ja lubię Broka, ale wyłącznie w butelce. I Perłę.

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-09-13 22:28:53
Autor: Grzexs
Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej
To 2 niezłe piwa w hipermarkecie. Wybieram piwo.

Z hipermarketowych to polecam "Magnusa".

Ja lubię Broka, ale wyłącznie w butelce. I Perłę.

Ech, nie ma już tego dawnego Broka... Czarne alkoholowe Karmi jest niezłe. A Kasztelan się skwasił po zmianach kapitałowych.

--
Grzexs

Data: 2010-09-13 00:12:28
Autor: glaukonWYTNIJTO
Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej

Ja-jako Animka mogę napisać, że pobierałam nieraz gotówkę z karty w bankomacie (euronet, bo miałam po drodze). Do tego dochodzi 5 zł, to chyba nie tak dużo?

Za dostęp do własnych pieniędzy to jednak dosc dużo.

Data: 2010-09-13 01:09:49
Autor: animka
W dniu 2010-09-13 00:12, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:

[...]

Ale nie z konta osobistego tylko z karty kredytowej, która raczej służy do zakupów.

--
animka

Data: 2010-09-13 10:16:25
Autor: Sebastian
W dniu 2010-09-13 01:09, animka pisze:
[...]

Dla karty KIS z OF można to zrobić za darmo albo za kilka groszy. Tylko
trzeba się trochę nakombinować z celowanie w odpowiedni moment wysłania
przelewu. No i trzeba mieć kasę na jakimś rachunku z darmowymi przelewami.

Sebastian

Data: 2010-09-14 22:25:35
Autor: animka
W dniu 2010-09-13 10:16, Sebastian pisze:
[...]

Może masz rację. Ja nie próbowałam. Jakby ktoś miał forsę na koncie osobistym to na pewno gotówki z karty kredytowej w bankomacie by nie pobierał.

--
animka

Data: 2010-09-13 18:14:03
Autor: Kotlet Mielony
W dniu 2010-09-12 21:22, animka pisze:
[...]

sławna jestes.

Najlepszy był post na grupe o telefoni gsm, jaki to telefon i wklejenie linka z nazwa IPHONE :-)

Data: 2010-09-14 22:21:43
Autor: animka
Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej
W dniu 2010-09-13 18:14, Kotlet Mielony pisze:

sławna jestes.

No, Ty jako ten kotlet to już też.

Najlepszy był post na grupe o telefoni gsm, jaki to telefon i wklejenie
linka z nazwa IPHONE :-)

To prawda! :D

--
animka

Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej