Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej

Data: 2010-09-12 13:46:02
Autor: animka
Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej
W dniu 2010-09-12 10:30, Karol Szy pisze:
witajcie, Mam pewien problem. Bank sciaga ode mnie zobowiązania
kredytowe w okreslony dzień w miesiącu,  poniewaz obawiałem się że
tego dnia  nie będę mial środków na koncie. Przelałem kasę z drugiego
konta, Tymczasem okazalo sie, że pieniądze na pierwszym koncie
spłynęły i bank automatycznie po raz drugi ściągnął sobię ratę
kredytowa - I teraz pytanie czy jest możliwość wycofania nadpłaconej
kwoty i anulowania przelewu?

Idź po aneks do umowy, że raty będziesz przelewał sam. Koniecznie. Niech Ci na tym aneksie napiszą na jakie konto masz przelewać raty.

--
animka

Problem ze ściąganiem zobowiązania z karty kredytowej