Problem ze sklepem samochodowym

Data: 2010-12-06 08:59:40
Autor: Jacek
Problem ze sklepem samochodowym
Witam!

Mam problem ze sklepem samochodowym.
Sklep jest w samym centrum Warszawy od 20 lat. Ma 60 m2.
Generalnie jest znany dobrze na rynku z tego, ze sprzedaje części do "nietypowych" już samochodów.
Rzecz w tym, ze tych samochodów jest coraz mniej wiec i mniej klientów.
Chciałbym ten sklep jakoś rewitalizować - w znaczeniu rozszerzyć jego ofertę.
Myslałem, aby mieć w nim jakies przedstawicielstwo np. do sprzedaży opon od proucenta, albo np akumulatorów. Generalnie chciałbym rozruszyć temat, bo ze sprzedaży tego co tam jest nie ma szans przetrwać.
Od czego sugerujecie zacząć? Czy kierować sie bezpośrednio do producentów? Czy sa jakies dużę hurtownie które mogą zaoferować do bra współpracee/? W jakim kierunku bizensowym generalnie pojsc?

Data: 2010-12-06 09:10:00
Autor: news-gazeta
[...]

Zatrudnić dobrego handlowca z branży z kontaktami.
Bez urazy - ale jesli zadajesz takie pytania na grupe, to masz chyba nikłe pojęcie
o handlu. Producenci mają mimimum logistyczne i nie dadzą Ci takiej ceny jakbyś chciał.
Szukaj Grupy która Cie przyjmie, albo dogaduj się z jakąs sieciówką.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-12-06 09:26:10
Autor: glang
[...]

myślę że tak nic nie zdziałasz
ja bym poszedł w kierunku gadżetów samochodowych. zobacz ile ton tego się sprzedaje dookoła :)
pzdr
GL

Data: 2010-12-06 10:12:55
Autor: Jacek
[...]

Dlaczego nic nie zdziałam?
I o jakich gadzetach samochodwych mowisz?

Data: 2010-12-06 12:18:10
Autor: glang
Problem ze sklepem samochodowym
Dlaczego nic nie zdziałam?
nikt nie będzie chciał z Tobą gadać a dzień dobry o super warunkach. Twoje argumenty są dla dużych sieci niewystarczające

I o jakich gadzetach samochodwych mowisz?
spójrz chociażby na allegro. jakieÅ› lampki, podgrzewane kubki, kierownice, maty grzejÄ…co - masujÄ…ce, rozgaÅ‚Ä™ziacze, lampki warsztatowe, samochodowe, latarki, kamery, rejestratory,  szmery bajery jest tego masa :))
http://moto.allegro.pl/gadzety-motoryzacyjne-18556
pzdr
GL

Data: 2010-12-06 12:02:10
Autor: Wojtek
Problem ze sklepem samochodowym

U¿ytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisa³ w

Sklep jest w samym centrum Warszawy od 20 lat. Ma 60 m2.

Zacznij sprzedawaæ czê¶ci eksploatacyjne i p³yny do wszystkich samochodów.
Klocki, filtry, amortyzatory, paski itd.

Nawi±¿ wspó³pracê z du¿± hurtowni± posiadaj±c± bogaty asortyment (np. HART).
Na pocz±tek bêdziesz mia³ czê¶ci nastêpnego dnia z czasem za 3 godziny a za rok na pó³ce.

Podaj adres sklepu, koledzy z grupy te¿ przyjad±.

Powodzenia

Data: 2010-12-09 23:37:54
Autor: Jackare
Problem ze sklepem samochodowym
U¿ytkownik "Wojtek" <womax@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cfcc2b2$0$27036$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale HART to jest jaka¶ hujnia na resorach.... Montuje takie specjalistyczne systemy na du¿ych pojazdach gdzie potrzebujê wpinac siê z urz±dzeniami w uk³ad paliwowy. Na co¶ takiego, na jeden pojazd schodzi oko³o 15-20 cybantów czyli opasek zaciskowych do wê¿y. Stosujê wysokiej jako¶ci szwedzkie lub w³oskie cybanty, których praktycznie nie mo¿na "przekrêciæ" w normalnych warunkach monta¿owych. Sta³o siê kiedy¶ ¿e musia³em siê zaopatrzyæ praktycznie z dnia na dzieñ na zlecenie na monta¿ oko³o 20 systemów i wykupi³em wszystko co by³o u mojego dostawcy. Potrzebowa³em jeszcze ze 100-150 cybantów i po wykorzystaniu innych mo¿liwo¶ci, na konto znajomego mechanika (tzn w³a¶ciciela warsztatu) który od wielu lat zaopatruje siê w HARTcie kupi³em cybanty. Nie do¶æ ¿e dosta³em jako¶ciowo szajs jakich ma³o, to jeszcze za sztukê liczyli mi po oko³o 2,20 (czyli jak w castoramie), gdy ja w zale¿no¶ci od producenta kupujê cybanty w cenie od 0,50 do 1,50 PLN za szt i podkre¶lam ¿e jest to produkt jako¶ciowo odstwiaj±cy ca³± resztê w kosmos.
--
Jackare

Data: 2010-12-07 21:01:12
Autor: P_ablo
Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w wiadomości news:idi55c$k4c$1node1.news.atman.pl...

Od czego sugerujecie zacząć?

Z takimi pytaniami proponuje przebranzowic na kebabownie...

--
Picasso

Problem ze sklepem samochodowym