Problem ze sklepem samochodowym

Data: 2010-12-06 12:02:10
Autor: Wojtek
Problem ze sklepem samochodowym

Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w

Sklep jest w samym centrum Warszawy od 20 lat. Ma 60 m2.

Zacznij sprzedawać części eksploatacyjne i płyny do wszystkich samochodów.
Klocki, filtry, amortyzatory, paski itd.

Nawiąż współpracę z dużą hurtownią posiadającą bogaty asortyment (np. HART).
Na początek będziesz miał części następnego dnia z czasem za 3 godziny a za rok na półce.

Podaj adres sklepu, koledzy z grupy też przyjadą.

Powodzenia

Data: 2010-12-09 23:37:54
Autor: Jackare
Użytkownik "Wojtek" <womax@op.pl> napisał w wiadomości news:4cfcc2b2$0$27036$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale HART to jest jakaś hujnia na resorach.... Montuje takie specjalistyczne systemy na dużych pojazdach gdzie potrzebuję wpinac się z urządzeniami w układ paliwowy. Na coś takiego, na jeden pojazd schodzi około 15-20 cybantów czyli opasek zaciskowych do węży. Stosuję wysokiej jakości szwedzkie lub włoskie cybanty, których praktycznie nie można "przekręcić" w normalnych warunkach montażowych. Stało się kiedyś że musiałem się zaopatrzyć praktycznie z dnia na dzień na zlecenie na montaż około 20 systemów i wykupiłem wszystko co było u mojego dostawcy. Potrzebowałem jeszcze ze 100-150 cybantów i po wykorzystaniu innych możliwości, na konto znajomego mechanika (tzn właściciela warsztatu) który od wielu lat zaopatruje się w HARTcie kupiłem cybanty. Nie dość że dostałem jakościowo szajs jakich mało, to jeszcze za sztukę liczyli mi po około 2,20 (czyli jak w castoramie), gdy ja w zależności od producenta kupuję cybanty w cenie od 0,50 do 1,50 PLN za szt i podkreślam że jest to produkt jakościowo odstwiający całą resztę w kosmos.
--
Jackare

Problem ze sklepem samochodowym