Problem ze skrzyni膮 CBR 600

Data: 2011-06-28 23:15:35
Autor: solo
Problem ze skrzyni膮 CBR 600
Mo偶e, kt贸ry艣 z szanownych koleg贸w podpowie od czego zacz膮膰 aby doj艣膰 w czym problem z CBR 600 F4i, za nim zaczn臋 kopa膰 w skrzyni bieg贸w, co za pewne nie jest 艂atwe, tanie ani szybkie w zrobieniu.

Objawy s膮 nast臋puj膮ce:
Po wrzuceniu na luz i puszczeniu sprz臋g艂a jest jakby bieg za艂膮czony - po poruszeniu motocyklem w prz贸d, ty艂 wa艂 si臋 obraca po wci艣ni臋ciu sprz臋g艂a jest normalne zjawisko rozsprz臋glenia (no ale dlaczego na luzie?).
Po wrzuceniu kt贸regokolwiek biegu i wci艣ni臋ciu klamki sprz臋g艂a co艣 blokuje ko艂o bo moto przejedzie p贸艂 metra w prz贸d i p贸艂 w ty艂 i koniec - zablokowane, nic nie drgnie, po wci艣ni臋ciu sprz臋g艂a na biegu zachowuje si臋 tak jak w normalnym przypadku mamy za艂膮czony bieg bez wci艣ni臋tego sprz臋g艂a - czyli nap臋d przechodzi na wa艂 jak motocykl popchnie si臋 w prz贸d lub ty艂.

W 偶yciu si臋 z takim popl膮taniem nie spotka艂em i nie wiem co si臋 do k...y n臋dzy sta艂o, 偶e si臋  w tej skrzyni poj.....ba艂o.

Kto艣 mi podpowiada艂, 偶e nie koniecznie to musi by膰 skrzynia bieg贸w skoro wszystkie biegi prze艂膮czaj膮 si臋 normalnie a zacz臋艂o si臋 od tego, 偶e co艣 przerywa艂o na 5 biegu (jakby si臋 nie zaz臋bia艂y do ko艅ca tryby).

Solo FZ1

Problem ze skrzyni膮 CBR 600