Problem ze skuterem

Data: 2015-09-06 12:57:45
Autor: Jacob32156486
Problem ze skuterem
Witam mam problem ze skuterem Motowel Magnet Sport podczas jazdy na średnich obrotach skuter jeździł normalnie ale gdy chciałem jechać (szybciej) na wysokich obrotach  to w ten czas gaśnie i niemożna go odpalić po upływie ok 5 min odpala i tak samo jak wcześniej.Został wyczyszczony filtr powietrza i się uspokoiło po upływie tygodnia problem się ponownie nasilił w ten czas się zdenerwowałem i wymieniłem gaźnik i filtr paliwa.Skuter odpalił i gaźnik został wyregulowany potem zgasł i nie odpalił.

                                            Proszę o pomoc --

Problem ze skuterem