Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl

Data: 2011-04-11 00:04:49
Autor: pilusia
Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl
Ostatnie wieści nt mojego nietypowego problemu.
Zainstalowalem swiezy system, wszystkie dodatki.
Strona wp.pl zaczela sie odpalac prawidlowo.
Niestety zaden artykul ani poczta na stronie wp sie nie otwieraja?
Ktos potrafi powiedziec o co chodzi?

Data: 2011-04-11 08:14:49
Autor: DooMiniK
On 10/04/2011 23:04, pilusia wrote:
[...]

Odpowiem Ci na to pytanie na grupie zwiazanej z systemem operacyjnym.
Tam je zadaj.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-11 09:59:29
Autor: pilusia
Problem ze sprzętem i otwoeraniem wp.pl
Odpowiem Ci na to pytanie na grupie zwiazanej z systemem operacyjnym.
Tam je zadaj.

zadałem, nie widze tam Twojej odpowiedzi, a w moim odczuciu jest to jednak problem sprzetowy
moze ktos mial podobne kwiatki z iPlusem i modemem Huawei e156g

Data: 2011-04-11 12:10:43
Autor: Andrzej Ława
W dniu 11.04.2011 09:59, pilusia pisze:
Odpowiem Ci na to pytanie na grupie zwiazanej z systemem operacyjnym.
Tam je zadaj.

zadałem, nie widze tam Twojej odpowiedzi, a w moim odczuciu jest to
jednak problem sprzetowy

Z odczuciami to idź do psychoanalityka, trollico.

Data: 2011-04-11 12:53:35
Autor: animka
W dniu 2011-04-11 09:59, pilusia pisze:
[...]

Poszukaj instrukcji obsługi do tego modemu.

--
animka

Data: 2011-04-11 17:17:38
Autor: DooMiniK
On 11/04/2011 08:59, pilusia wrote:
[...]

Nie chce mi się.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2011-04-11 20:13:32
Autor: pilusia
[...]

bardzo ladnie prosze, moze jednak naskrobiesz pare slow, bo wydaje mi sie ze przeciwczylem juz wszystko

Data: 2011-04-11 09:57:34
Autor: Andrzej Ława
W dniu 11.04.2011 00:04, pilusia pisze:
[...]

Zbanowali ciebie za tępotę i natręctwo.

[...]