Problem ze swiatlem tyl aprilia rx 80 96r.

Data: 2010-06-12 23:56:42
Autor: Damork
Problem ze swiatlem tyl aprilia rx 80 96r.
Na mównicę wtargnął "MarcinRX", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

gdy nie mam go na swiatlach swiatlo stopu jest gdy tylko wlacze swiatla swiatlo stopu niepojawia sie! , czy to tak ma byc ,czy nie bo niewydaje mi sie zeby nie bylo swiatla stopu.

Cuś panie w elektryce popierdolone macie, bo zdecydowanie tak być nie
powinno. W 14-to letnim sprzęcie poprzedni właściciele mogli sporo
narzeźbić, a i izolacja może być spękana i zwierać gdzieś...

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N

Problem ze swiatlem tyl aprilia rx 80 96r.