Problem ze żle wypowiedzianym OC

Data: 2011-01-05 18:25:03
Autor: 'Tom N'
Problem ze żle wypowiedzianym OC
NieJorgnijSię w <news:ig1vpp$9tq$1mx1.internetia.pl>:

Witajcie :)
We wrześniu 2008 zmieniłem ubezpieczyciela z Link4 na Avive CU. Umowa
konczyła sie 9.09.2008.

Możesz podać datę "od"?

5.09 poczta polską wysłałem poleconym
wypowiedzenie. Moje zdziwienie - 10.09 dzwonią z linku, że wypowiedzenie
dotarło ale ... jest nieważne bo przyszło po terminie.

Kiedy listonosz dostarczył, to wie PP i jest do sprawdzenia, a szczerze
wątpię, że dotarło 10 i od razu dzwonili.

Pytanie - czy ważna jest tu data stępla pocztowego i dowód nadania listu
poleconego - był nadany w terminie.

Nie, ważne, kiedy adresta *mógł* się zapoznać.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-01-05 17:32:27
Autor: dex_pl
'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid> napisał(a):
NieJorgnijSię w <news:ig1vpp$9tq$1mx1.internetia.pl>:

> Witajcie :)
> We wrześniu 2008 zmieniłem ubezpieczyciela z Link4 na Avive CU. Umowa
> konczyła sie 9.09.2008. Możesz podać datę "od"?

Tutaj racja - to może być chyba jedyne dobre rozwiazanie - kazde TU zmniejsza czas obowiazywania o jeden dzien - nieslusznie - więc dowodząc tego sąd uzna wypowiedzenie za ważne.

> [...]

> poleconego - był nadany w terminie.

Nie, ważne, kiedy adresta *mógł* się zapoznać.

Dostarczyli nawet 9 - a 10 się zapoznali. Jedyna szansa to ta data "od" - ale to się sądem skończy raczej.

Data: 2011-01-05 19:31:18
Autor: 'Tom N'
dex_pl w <news:ig29vb$jo0$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Dlatego podkreśliłem *mógł* się zapoznać -- czytaj zostało mu dostarczone,
kiedy sie zapoznał -- i czy w ogóle -- jest nieistotne.
to się sądem skończy raczej.

Zapewne.

--
Tomasz Nycz