Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)

Data: 2010-10-06 07:09:50
Autor: Mario
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
jesli chcesz korzystac z niezgodnosci towaru z umowa i oczekujesz wymiany pamieci na ddr3 to oddaj go do sklepu bo tam zapewne wystawili Ci paragon/fakture... jesli dostales ja poczta to poczta tez odeslij laptop... oni maja 14 dni na odpowiedz, a nie tyle ile sobie sami wymysla...

jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko przez internet...

pzdr

Data: 2010-10-05 23:23:39
Autor: maxknowledge
On 6 Paź, 07:09, "Mario" <mario198...@gazeta.pl> wrote:

jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
przez internet...

Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
powinno być traktowane?

Data: 2010-10-06 01:38:22
Autor: witek
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umowÂą (morele.net)
On 10/6/2010 1:23 AM, maxknowledge wrote:
On 6 PaĹş, 07:09, "Mario"<mario198...@gazeta.pl>  wrote:

jesli natomiast chcesz go zwrocic to masz prawo jesli kupowany byl tylko
przez internet...

Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
powinno być traktowane?

a komu płaciłeś?
Jak płaciłes w sklepie i odebrałeś w sklepie, to zamówienie sobie towaru aby dostarczyli do sklepu nie jest sprzedaza internetowa.

Data: 2010-10-05 23:43:03
Autor: maxknowledge
On 6 Paź, 08:38, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> [...]

Jak płaciłes w sklepie i odebrałeś w sklepie, to zamówienie sobie towaru
aby dostarczyli do sklepu nie jest sprzedaza internetowa.

Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?

I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
lecz one się nie potwierdzają.

Data: 2010-10-06 08:58:46
Autor: Cyb
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
On Tue, 5 Oct 2010 23:43:03 -0700 (PDT), maxknowledge
<maxknowledge@gmail.com> wrote:

Płaciłem pracownikowi sklepu. Zapłaciłem również opłatę logistyczną i
opłatę za ochronę reklamacyjną 21 złotych. Czy to nie uprawomocnia
mnie do zwrotu w ciagu 14 dni?

a skad niby wziales te 14 dni? w sprzedazy "zdalnej" na zwrot jest 10
dni.

I co z rękojmą? Pracownik sklepu potwierdził parametry techniczne,
lecz one się nie potwierdzają.

to sie nazywa "niezgodnosc towaru z umowa" i nie ma wplywu, w jakiej
sprzedazy dokonales zakupy pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-10-06 08:49:53
Autor: Cyb
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
On Tue, 5 Oct 2010 23:23:39 -0700 (PDT), maxknowledge
<maxknowledge@gmail.com> wrote:

Towar zamówiłem przez Internet, odebrałem w sklepie. Nie wiem jak to
powinno być traktowane?

ten przepis o 10 dniach wynika stad, ze kupujac przez internet nie
miales mozliwosci zapoznac sie z towarem.

odbierajac towar osobiscie w siedzibie/magazynie firmy miales
mozliwosc zapoznania sie ze sprzetem (w takim smaym stopniu, jak w
zwyklym sklepie) wiec przepis o 10 dniach odpada.

ale wciaz masz niezgodnosc towaru z umowa i sklep musi to uwzglednic.

pozdrwoam,
Cyb

Data: 2010-10-06 09:30:44
Autor: niusy.pl
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)

Użytkownik "Cyb" <cybus_@niespamuj.poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

[...]

Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

Data: 2010-10-06 05:10:05
Autor: maxknowledge
On 6 Paź, 09:30, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

Otrzymałem następną odpowiedź: "Wg opisu urządzenie ma posiadać ddr2.
Towar zgodny z opisem. Zasady zwrotu towaru (odstąpienia od umowy) w
ciągu 10 dni od daty zakupu są opisane w linku: http://morele.net/pokaz_pomoc/1/
Niestety z przyczyn proceduralnych zgłoszenie nie może zostać przyjęte
(\\"Możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty zakupu przysługuje
wyłącznie osobom fizycznym, które dokonały zakupu za pośrednictwem
kuriera lub poczty\\"). Zgodnie z zapisami regulaminu (pkt. 14)
złożenie zamówienia z odbiorem osobistym nie skutkuje powstaniem
czynności prawnej jaką jest zawarcie umowy. Realizacja powstałej
rezerwacji jest dokonywana na miejscu w lokalu (nie mamy więc tutaj do
czynienie z zawarciem umowy na odległość). Polityka firmy dotycząca
zwrotów i zasady postępowania w zaistniałym przypadku są opisana w
linku: http://morele.net/pokaz_pomoc/32/ Morele.net Dział Zwrotów
Kontakt"

Zapisałem stronę, na której był opis techniczny z ddr3. Ale to nie
ważne, ważne czy nadal mogę ubiegać się za zwrot?

Data: 2010-10-06 05:53:28
Autor: maxknowledge
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)

On 6 Paź, 09:30, "niusy.pl" <ds...@niusy.pl.invalid> wrote:

> Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

Napisałem, że posiadam kopię zapasową strony i jak nie przyjmą zwrotu,
to skorzystam z depozytu sądowego przy sprawie, która chcę założyć.
Otrzymałem potem odpowiedź:

RE : Dotyczy produktu nr 323235
Treść:
Witam, prosze przedstawic kopie zapasowa oferty z ddr3, na
podstawionego dokumentu przyjmiemy zwrot.

Wysłałem kopię zapisaną w firefoxie, spakowaną programem winrar. Nie
wiem co teraz zrobić, jak mi jej nie uznają.

Data: 2010-10-06 15:57:34
Autor: Kotlet z karkówki
W dniu 2010-10-06 14:53, maxknowledge pisze:

[...]

zglosic na policji oszustwo :-) (a wczesniej uprzedzic ich)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

Data: 2010-10-06 22:13:40
Autor: Cyb
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umowš (morele.net)
On Wed, 6 Oct 2010 05:53:28 -0700 (PDT), maxknowledge
> [...]

Wysłałem kopię zapisaną w firefoxie, spakowaną programem winrar. Nie
wiem co teraz zrobić, jak mi jej nie uznają.

wiesz, w sadzie taki dowod moze byc latwo obalony - kopia
strony/wydruk potwierdzny przez notariusza to jest dowod.
a  tak, to zawsze moga sie bronic ze mogles zapisac strone i dowolnie
ja zmodyfikowac.
ale fakt ze sklep dla swietego spokoju moze pojsc ci na reke

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-10-06 12:37:29
Autor: witek
On 10/6/2010 2:30 AM, niusy.pl wrote:

[...]

kupił w sklepie. tam zapłacił i tam odebrał.
przez internet zlecił tylko dostarczenie egzemplarza do konkretnego sklepu, zeby mógł tam pójść i go kupić.

Data: 2010-10-06 22:10:31
Autor: Cyb
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umowš (morele.net)
On Wed, 6 Oct 2010 09:30:44 +0200, "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid>
wrote:

Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

zdefiniuj co oznacza "kupil". bo jak na razie przez internet to co najwyzej zamowil, odebral
osobiscie w siedzibie/oddziale firmy i zaplacil tez w
siedzibie/oddziale firmy.

jak w skelpie stacjonarnym chce kupic cos, czego w danej chwili nie
maja i musza dla mnie sciagnac, to tez jest to sprzeadz "zdalna"?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-10-08 11:09:30
Autor: niusy.pl
[...]

No i co z tego ? Ważne gdzie odbyła się transakcja i to nie według regulaminu, bo może poza regulaminem została dokonana (hipotetycznie). Zamówienie, potwierdzenie. To jest zwykle zawarcie zobowiązującej umowy kupna-sprzedaży. Tutaj istotnie regulamin jest tak sformuowany, że wskazuje na to, że umowa została zawarta w przedsiębiorstwie, ale bynajmniej nie dlatego, że tam odebrano i zapłacono tylko z  tego regulaminu z którym klient mógł zapoznać się nim kupował.

jak w skelpie stacjonarnym chce kupic cos, czego w danej chwili nie
maja i musza dla mnie sciagnac, to tez jest to sprzeadz "zdalna"?

To jest ściąganie towaru. Nijak ma się do zawierania umowy kupna-sprzedaży

Data: 2010-10-07 14:54:46
Autor: Mark
Dnia Wed, 6 Oct 2010 07:09:50 +0200, Mario napisał(a):

jesli chcesz korzystac z niezgodnosci towaru z umowa i oczekujesz wymiany pamieci na ddr3

O, a to sobie tak mozna wymienic swobodnie pamieci na takie innego typu?
ciekawe..

Na ogol (poza paroma wyjatkami) jest to niemozliwe

--
Mark

Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)