Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)

Data: 2010-10-07 00:32:59
Autor: Wojciech Kulesza
Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
W dniu 2010-10-05 22:43, maxknowledge pisze:
Dobry wieczór,
[...]
Kupowałem laptopa wraz z dziewczyną i
sprzedawca przy nas potwierdził, że kości są na ddr3, ponieważ wg
niego wszystkie już są na ddr3!

Kupiłeś laptopa z dziewczyną, a marudzisz, że kości nie te. Dziwny jesteś. Przyznaj od razu, że dziewczyna miała za małą rozdzielczość :P

Pzdr
Wojtek

Data: 2010-10-06 17:42:28
Autor: witek
On 10/6/2010 5:32 PM, Wojciech Kulesza wrote:
[...]

miała być nówka, a wyszło, że używana.
Dlatego teraz chce całość oddać.

Data: 2010-10-07 13:31:00
Autor: maxknowledge
On 7 Paź, 00:42, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

miała być nówka, a wyszło, że używana.
Dlatego teraz chce całość oddać.

Nie jestem Twoim kolegą, abyś sobie takie żarty robił. Dostałbyś od
zaraz po gębie. Nie dostałeś jeszcze to się ciesz, bo nie wiesz co to
znaczy.

Data: 2010-10-08 15:49:44
Autor: witek
On 10/7/2010 3:31 PM, maxknowledge wrote:
[...]

to weź kolego nastepnym razem przeczytaj co nabazgrałeś przed wysłaniem, to nie bedziesz miał pretensji, ze sie z twoich głupot śmieją.

Data: 2010-10-08 16:11:16
Autor: maxknowledge
On 8 Paź, 22:49, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

> [...]

to weź kolego nastepnym razem przeczytaj co nabazgrałeś przed wysłaniem,
to nie bedziesz miał pretensji, ze sie z twoich głupot śmieją.

A nie wystarczy czytać ze zrozumieniem? Albo przynajmniej mieć
pożyteczniejsze zajęcia jak wypisywanie głupich domysłów po grupach?

Data: 2010-10-09 00:38:13
Autor: witek
On 10/8/2010 6:11 PM, maxknowledge wrote:
[...]

czasami oprócz użalania się na sobą można się jeszcze pośmiać.
to nie moja wina, że nie potrafisz.

Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)