Problem "żydowski"?

Data: 2009-04-14 05:24:45
Autor: cirrus
Problem "żydowski"?
Wiem, że nikt nie przekona licznych kretynów, kretyn zawsze wie lepiej.
Przedstawię ten problem na przykladzie mojego średniej wielkości miasta, w 1939 r. na około 90 000 mieszkańców było około 30 000 żydów.  dzisiaj jak wyszperałem w internecie w Polsce żyje około 15 000 żydow, a wiec polowa tego co przed wojna w moim mieście, ilu ich tu może mieszkać z 15?
Taki to problem bez ktorego nie mogą żyć liczni kretyni.

--
stevep

Data: 2009-04-14 05:41:53
Autor: Panslavista
Problem "żydowski"?
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Jeden sezczur wędrowny w ciagu roku może opanować średniej wielkosci miasto.
Po ilu latach da 15 000 potomstwa? Siedem razy do roku do 11 sztuk w miocie,
bardzo wcześnie wchodzi w okres rozrodczy.
http://ola1.wordpress.com/2007/04/15/szczur-wedrowny/

Data: 2009-04-14 07:55:50
Autor: jadrys
Problem "Ĺźydowski"?
Panslavista pisze:

[...]

Jeden? A jak się rozmnoży, przez pączkowanie?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-14 08:42:28
Autor: Piotr
Problem "Ĺźydowski"?
Dnia Tue, 14 Apr 2009 07:55:50 +0200, jadrys napisał(a):

Jeden? A jak się rozmnoży, przez pączkowanie?

To taki statystyczny szczur, jadrysiu... To tak, jak ktoś policzył, że
w aparacie bezpieczenstwa było zatrudnionych tylko 5-7% "osób
narodowaoći judajskiej"*.
pz
Piotr
*Strasznie mi się podoba ten zwrot z sentencji bokunowego wyroku.

Data: 2009-04-14 09:38:46
Autor: jadrys
Problem "Ĺźydowski"?
Piotr pisze:
[...]

Czyli te statystyki nie są zbyt precyzyjne..
A mi nie, powinno być - Problem boukuński..

Data: 2009-04-14 10:40:37
Autor: Panslavista
Problem "żydowski"?

Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:

> [...]
> bardzo wcześnie wchodzi w okres rozrodczy.
> http://ola1.wordpress.com/2007/04/15/szczur-wedrowny/

Jeden? A jak się rozmnoży, przez pączkowanie?

Np. zapłodniona samica - nie pisałem o płci gryzonia, wędrowny znaczy się
rudy jako i one, np. Szechnik...

Data: 2009-04-14 10:54:02
Autor: jadrys
Problem "Ĺźydowski"?

Panslavista pisze:

[...]

Fakt. Zwracam honor..

Data: 2009-04-14 08:38:13
Autor: cirrus
Problem "żydowski"?
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs1181$jt2$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A ile już tych potomkow dałeś?

--
stevep

Data: 2009-04-14 08:43:29
Autor: Piotr
Problem "żydowski"?
Dnia Tue, 14 Apr 2009 08:38:13 +0200, cirrus napisał(a):

A ile już tych potomkow dałeś?

Musisz tu czkać, człowieku z gwna?
pz
Piotr