Problemem

Data: 2011-02-09 19:31:59
Autor: jadrys
Problemem

Jest tylko to że przeciętny Polak o takim przeciętnym zarobku możne tylko pomarzyć:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,GUS-podal-dane-o-wynagrodzeniach,wid,13116995,wiadomosc.html

Data: 2011-02-09 13:55:39
Autor: Hans Kloss
Problemem
On 9 Lut, 19:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Jest tylko to że przeciętny Polak o takim przeciętnym zarobku możne
tylko pomarzyć:
 W przeciętnym mieście Wrocławiu tyle się właśnie przeciętnie
zarabia- ,ok. 3.5 tysiąca  miesięcznie. W prywatnych firmach nieco
lepiej (nawet do 2-3x lepiej) w państwowych nieco gorzej (2.5- 3
tysiące). Pod jednym wszakże warunkiem- ŻE SIĘ POTRAFI ROBIĆ COŚ
POŻYTECZNEGO. Absolwenci makietiingu i zażondzania pracują na kasie w
Biedronce za połowę tej sumy. I słusznie.
J-23

Data: 2011-02-09 14:57:06
Autor: Antenka
Problemem
On 9 Lut, 22:55, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

> Jest tylko to że  Pod jednym wszakże warunkiem- ŻE SIĘ POTRAFI
ROBIĆ COŚ POŻYTECZNEGO.

Absolwenci makietiingu i zażondzania pracują na kasie w
Biedronce za połowę tej sumy. I słusznie.<

No i dobrze. Marketing to niezła zmyła a rządzić to se mogą ale swoimi
czterema literami. Co taki jeden z drugim gówniarz i gówniara kończący
prywatną, mierną szkołę "wyższą" może widzieć o zarządzeniu? No nic,
kompletnie nic.

Antenka

Data: 2011-02-10 04:20:43
Autor: Grzegorz Z.
Problemem
Antenka napisał:

> [...]

czterema literami. Co taki jeden z drugim gówniarz i gówniara kończący
prywatną, mierną szkołę "wyższą" może widzieć o zarządzeniu? No nic,

A ty co skończyłeś? Wieczorowy kurs na WSGWG?

Data: 2011-02-10 10:54:15
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-09 23:57, Antenka pisze:
> [...]

czterema literami. Co taki jeden z drugim gówniarz i gówniara kończący
prywatną, mierną szkołę "wyższą" może widzieć o zarządzeniu? No nic,

Oczywiście, Takie kierunki wypuszczają debili z dyplomami nie znajacymi sie praktycznie na niczym. :-)

Pozdrawiam :-)

Data: 2011-02-11 10:50:52
Autor: Antenka
Problemem
On 10 Lut, 10:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Oczywi cie, Takie kierunki wypuszczaj debili z dyplomami nie znajacymi sie praktycznie na niczym. :-) <

 Pozdrawiam :-)

Studia, na których delikwenta nauczą jak ma sprzedać szmapon do włosów
lub proszek do prania mogą sobie o kant d_ _ _y roztrzaskać! :D
Wystarczy  przyjrzeć się czosnkowym jak to robią ;-D.

Antenka ;-)

P.s. Masz absolutną rację Jadrysiu ;-). Pozdrawiam :-*

Data: 2011-02-11 20:41:44
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-11 19:50, Antenka pisze:
[...]

No tak...:-D

Antenka ;-)

P.s. Masz absolutną rację Jadrysiu ;-). Pozdrawiam :-*

:-*

--
jadryś

Data: 2011-02-10 10:54:55
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-09 22:55, Hans Kloss pisze:
[...]

Hans, nie chcę ciebie tu molestować, ale powiedz mi kto zarabia w twoim mieście  to 2-3x więcej od przeciętnego zarobku Polaka, - tj. przedstawiciele jakich zawodów, i jaki mniej więcej jest ich procent w ogólnej liczbie pracujących we Wrocławiu?

Data: 2011-02-11 12:29:57
Autor: Hans Kloss
Problemem
On 10 Lut, 10:54, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Hans, nie chcę ciebie tu molestować, ale powiedz mi kto zarabia w twoim
mieście  to 2-3x więcej od przeciętnego zarobku Polaka, - tj.
przedstawiciele jakich zawodów,
Elektronicy, programiści, budowlańcy (a zwłaszcza kafelkarze,
parkieciarze i kierownicy budów z uprawnieniami), stolarze, elektrycy
z uprawnieniami, lekarze i dentyści (w PRYWATNYCH przychodniach),
farmaceuci (na stanowiskach kierowników PRYWATNYCH aptek), bankowcy
(zatrudnieni w PRYWATNYCH bankach), kelnerzy i kucharze w porządnych
restauracjach... oj długo by wyliczać. A wymieniłem tylko pracowników
najemnych, całkiem sporo nieźle zarabiających  ludzi to  pracodawcy
lub pracujący "na swoim".

i jaki mniej więcej jest ich procent w  ogólnej liczbie pracujących we Wrocławiu?
 A bo ja wiem? Wielu ludzi potrafi wykonywać tylko najprostsze prace
do których wykonywania  wszelkie kwalifikacje są zbędne względnie
odstawia partaninę.  Takim się płaci 1.5-2 tys, więc aby wyrobić
średnią 3 tysiące  wypada jeden pracujący porządnie, wydajnie i
opłacany 6cioma tysiącami na dwóch boukunów za 1500.
Przy prawdopodobnym założeniu że 1/3 pracujących zarabia mniej więcej
średnią (3-4 tysiące) wychodzi że porządnie (6 tys lub lepiej )
zarabia ok 15-20% pracowników.
J-23

Data: 2011-02-11 22:37:42
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-11 21:29, Hans Kloss pisze:
[...]

W moim miejscu zamieszkania i okolicy Elektrycy, kafelkarze i parkieciarze, kelnerzy i kucharze są szczęśliwi gdy osiągną  ową średnia krajową.  I także budowlańcy w innych rejonach kraju nie maja kokosów, wiadomości o tym mam mam z pierwszej ręki.

[...]

No nie do wiary że co piąty-szósty wrocławianin zarabia podwójna krajową.

Data: 2011-02-09 22:48:30
Autor: Ronald Kuczek
Problemem
W dniu 09.02.2011 19:31, jadrys pisze:
http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,GUS-podal-dane-o-wynagrodzeniach,wid,13116995,wiadomosc.html

Statystycznie kaźdy ma po jednym jajniku i jednym jądrze,pół macicy itd.

RK

Data: 2011-02-10 08:53:18
Autor: Tomek
Problemem

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iiumi3$uha$1news.onet.pl...

Jest tylko to że przeciętny Polak o takim przeciętnym zarobku możne tylko pomarzyć:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,GUS-podal-dane-o-wynagrodzeniach,wid,13116995,wiadomosc.html

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Wzrosło prezydentom. O 3 tys. zł.
Tomek

Data: 2011-02-10 10:54:07
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-10 08:53, Tomek pisze:
[...]

No tak,.. Ale oni to przecież święte krowy a nie ludzie. Q**wa kiedy ten kapitalizm wreszcie zdechnie?

Data: 2011-02-10 10:58:52
Autor: u2
Problemem
W dniu 2011-02-09 19:31, jadrys pisze:

Jest tylko to że przeciętny Polak o takim przeciętnym zarobku możne
tylko pomarzyć:

http://finanse.wp.pl/kat,104762,title,GUS-podal-dane-o-wynagrodzeniach,wid,13116995,wiadomosc.html

3,5 tys. brutto minus ZUS daje tobie średnią. Wychodzą dwa patyki, co
jest wartością zbliżoną do prawdziwej. Nie umiesz liczyć jadryś ?

Data: 2011-02-10 11:18:31
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-10 10:58, u2 pisze:
[...]

O tak, w te dwa patyki to już jestem gotów uwierzyć.

Liczenie na ogół nie sprawie mi problemów, o ile mam kalkulator pod ręką, ale w tym artykule błędnie zinterpretowałem płace brutto.

Data: 2011-02-10 13:16:48
Autor: u2
Problemem
W dniu 2011-02-10 11:18, jadrys pisze:
O tak, w te dwa patyki to już jestem gotów uwierzyć.

Z tym, że w moim regionie średnia jest poniżej 2 patoli.

Data: 2011-02-11 20:43:15
Autor: jadrys
Problemem
W dniu 2011-02-10 13:16, u2 pisze:
W dniu 2011-02-10 11:18, jadrys pisze:
O tak, w te dwa patyki to już jestem gotów uwierzyć.

Z tym, że w moim regionie średnia jest poniżej 2 patoli.

W moim też, ale jak by tak zsumować zarobki z całego wielkopolskiego to te 2 000 zł wyjdzie na średnią.

Problemem